Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

I dag kom det ett sms att min beställning fanns att hämta.

Ölet ingår inte i Systembolagets utbud så det är privatimport som gäller, det gjorde jag via importören (Great Brands) hemsida.

Det är ca 2 år sedan jag smakade på detta underbara öl senast.

Snyggt glas dessutom, men ser inte årtalet på det, ja det är snart dags för höstens ölfestuval, hinner dock inte den här hegen, kommer igen om nån vecka har jag för mig.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

mamma bäng fan pappa käng

Beer Singha marknadskonsult i Sverige har skickat vidare lite freebies..

ebenypeb.jpg

Först en Andersson Valley oatmeal stout från staterna. Riktigt god!

Sen den spanska klassikern Estrella

u4ehe4ym.jpg

En lätt och fin sommaröl men inte riktigt min smak. En lätt metallisk bismak. En sån lätt lageröl måste vara ren från bismaker..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Snyggt glas dessutom, men ser inte årtalet på det, ja det är snart dags för höstens ölfestuval, hinner dock inte den här hegen, kommer igen om nån vecka har jag för mig.

Mycket observant, är du privatdetektiv? :thumbsup:

Glaset är från 2004 och ölmässan är kommande helg och helgen därpå!

Dela på andra sajter

Frugan har hinkat cider och jag dragit i mig lite vin och öl. Men nu ska frugan och jag ut och supa till det ordentligt! Grabben är och lana hos kompisen och ska sova över!

Tjåck dii!! :)

Dela på andra sajter

Hans Greyl 2011 Sauvignon Blanc från Marlborough Nya Zeeland, gott som fan men blir nog bättre om något eller några år men vem fan har tid att vänta?

post-3473-0-53500300-1348341886_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Hans Greyl 2011 Sauvignon Blanc från Marlborough Nya Zeeland, gott som fan men blir nog bättre om något eller några år men vem fan har tid att vänta?

post-3473-0-53500300-1348341886_thumb.jp

Spara inte på't, det blir ingen glad av!

(varför blir texten så liten?)

mvh

Dela på andra sajter

jepp den är första helgen i oktober, då funderar jag på att knata dit, ev lördag. men de öppnar på torsdag 27/9 Ändrades av Towe
Dela på andra sajter

Fick ett par flack med fantastisk gott öl med tillhörande glas från Polen. Okocim

GOTT

Ändrades av Lobuz
Dela på andra sajter

Vilken öl ska jag ta till pannbiffen? Hmmm kan inte bestämma mig. Jag tar alla :-)

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

En god avslappningsöl efter en stressig arbetsdag.

pemeda9u.jpg

Skickat från min U8860 via Tapatalk 2

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Spendrups 5,9

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Har ätit Havregrynsgröt och med den en jäkla massa mjölk, senare ska jag dricka Coke.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...