husse Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 I dag kom det ett sms att min beställning fanns att hämta. Ölet ingår inte i Systembolagets utbud så det är privatimport som gäller, det gjorde jag via importören (Great Brands) hemsida. Det är ca 2 år sedan jag smakade på detta underbara öl senast. Snyggt glas dessutom, men ser inte årtalet på det, ja det är snart dags för höstens ölfestuval, hinner dock inte den här hegen, kommer igen om nån vecka har jag för mig. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Beer Singha marknadskonsult i Sverige har skickat vidare lite freebies.. Först en Andersson Valley oatmeal stout från staterna. Riktigt god! Sen den spanska klassikern Estrella En lätt och fin sommaröl men inte riktigt min smak. En lätt metallisk bismak. En sån lätt lageröl måste vara ren från bismaker.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Snyggt glas dessutom, men ser inte årtalet på det, ja det är snart dags för höstens ölfestuval, hinner dock inte den här hegen, kommer igen om nån vecka har jag för mig. Mycket observant, är du privatdetektiv? Glaset är från 2004 och ölmässan är kommande helg och helgen därpå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Frugan har hinkat cider och jag dragit i mig lite vin och öl. Men nu ska frugan och jag ut och supa till det ordentligt! Grabben är och lana hos kompisen och ska sova över! Tjåck dii!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Hans Greyl 2011 Sauvignon Blanc från Marlborough Nya Zeeland, gott som fan men blir nog bättre om något eller några år men vem fan har tid att vänta? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Hans Greyl 2011 Sauvignon Blanc från Marlborough Nya Zeeland, gott som fan men blir nog bättre om något eller några år men vem fan har tid att vänta? Spara inte på't, det blir ingen glad av! (varför blir texten så liten?) mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Till och med kalvar slutar med mjölk när dom är 3 månader gamla Ja, de har ju inte bättre förstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 (ändrad) Snyggt glas dessutom, men ser inte årtalet på det, ja det är snart dags för höstens ölfestuval, hinner dock inte den här hegen, kommer igen om nån vecka har jag för mig. jepp den är första helgen i oktober, då funderar jag på att knata dit, ev lördag. men de öppnar på torsdag 27/9 Ändrades September 23, 2012 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 (ändrad) Fick ett par flack med fantastisk gott öl med tillhörande glas från Polen. Okocim GOTT Ändrades September 23, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 (ändrad) Vilken öl ska jag ta till pannbiffen? Hmmm kan inte bestämma mig. Jag tar alla Ändrades September 23, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 För helvete varför ligger alla mina bilder ner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 En god avslappningsöl efter en stressig arbetsdag. Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 För helvete varför ligger alla mina bilder ner? Dom e fulla Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Vilken öl ska jag ta till pannbiffen? Hmmm kan inte bestämma mig. Jag tar alla Tur att kapsylerna är kvar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Då ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Lite rödvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Efter en hård dag i 'saltgruvan' sitter det fint med en sån här (eller två, det är ju lill-lördag) Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 I dag blev det en Sigtuna Midvinterblot. Riktigt god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuhre Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Ikväll ska jag prova ölen vid namn Småland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Nahm cha Keemun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Spendrups 5,9 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Lite rödvin Lite röööven? Ursäkta skånskan. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Kaffe latte på kontoret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Just nu ett par AW öl Lapin Kulta Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Har ätit Havregrynsgröt och med den en jäkla massa mjölk, senare ska jag dricka Coke. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu