Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Hon ser lite arg ut, vad har du gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Hon ser lite arg ut, vad har du gjort? Hon har hamnat snett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Kan inte tänka mig att Torsten sålt ut sig och dricker Coca-Cola. Coop´s egna kola är det inget fel på! Tänk att behöva inmundiga sig sin välförtjänta grogg, efter en vecka i saltgruvan, och behöva känna den fadda eftersmaken av förtryckta arbetare och skjutna fackföreningsmän. Då vet man att en har gjord sej förtjänad av sin höga lön och kan njuta av sin virre i lugn och ro Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Än gråter han nog inte men snart, Häcken dominerar fullständigt. 08:orna verkar ha glömt dobbarna på skorna eller så är dom bara tunga om röven, liknar "bambi på hal is "när djurgården försöker spela boll //Hn Kör en clirre och citerar mig själv . BK Häcken rövpular stockholms stolthet??? och leder med 3-0, dom leker fotboll medans finska armén ser ut att ha gått vilse. Polaren som är häckenfan låter hälsa att han är trött på enkla segrar,han vill ha lite motstånd i matcherna men det finner man icke i stockholm tydligen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Hon ser lite arg ut, vad har du gjort? Hon är bara arg in bland När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Om Djurgården torskar är den domarens fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Hon är bara arg in bland Säkert inte utan anledning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Kör en clirre och citerar mig själv . BK Häcken rövpular stockholms stolthet??? och leder med 3-0, dom leker fotboll medans finska armén ser ut att ha gått vilse. Polaren som är häckenfan låter hälsa att han är trött på enkla segrar,han vill ha lite motstånd i matcherna men det finner man icke i stockholm tydligen. Kör en clirre och citerar mig själv . BK Häcken rövpular stockholms stolthet??? och leder med 3-0, dom leker fotboll medans finska armén ser ut att ha gått vilse. Polaren som är häckenfan låter hälsa att han är trött på enkla segrar,han vill ha lite motstånd i matcherna men det finner man icke i stockholm tydligen. Får inte missa reprisen i morgon .blir det nån repris i morgon :giggle: j När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ikväll får det bli till att prova denna ny bekantskap L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Mycket snack nu, ska vi prata eller supa? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Säkert inte utan anledning nu ska du inte va tuff Knasen e dit objekt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Hon har hamnat snett. 55 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Hon är bara arg in bland okej då, säkert utan anledning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Mycket snack nu, ska vi prata eller supa? Vi släpper tung häff an å kör När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En Jack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Fan va du gottar dig mamma.Men slö drickat Förstår inte riktigt vad du menar, men svarar ändå.. Har förståelse för om man kostar på sig en god whiskey eller konjak, men ska man bara ha blandsprit (vodka, gin, rom etc.) så är det mesta på bolaget av hög internationell kvalitet. För blandsprit brukar jag brukar köpa det billigaste som är över 40% eftersom ha föredrar att ha mitt barskåp i frysen. Kronvodka uppfyller alla mina smakkrav.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Ä röva på dalringen väntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ä röva på dalringen väntar Fyrtaktare? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Fyrtaktare? Värmepump (el) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ä röva på dalringen väntar Vid din ålder skall man inte hålla på o pöka i kakaohålet clirre, låt frugan ha skethålet ifred //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Bacardi cola Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Värmepump (el) Du får öppna en ny tråd Clirre "dagens sexuella preferens". Här diskuterar vi mer eller mindre lyckade blandningar av Etanol.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ett glas dunkvin ala" rött är aldrig fel. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ikväll får det bli till att prova denna ny bekantskap Följde upp med denna, tyvärr så föll den mig inte riktigt på läppen, men men nu har jag ju provsmakat den iaf L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En jävla massa öl av varierande märke och styrka. igår, idag och blir några kvar till imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu