Tack och Hej Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En myndig Highlans Eagle. GOTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Royal Export Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Redia grejer å ente nåd for hottepågar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) Spaten oktoberfestbier Ändrades September 21, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) Nu Hofbreu oktoberfestbier Ändrades September 21, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Lite Talisker för att stabilisera magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Släng denna skittelefon du handlade, o använd kvalitesfånen Iphone istället.. Så ska du se att allt fungerar som det ska.. FF 5555 det lutar åt det 555.men måste vänta på 33ans svar eller pipp gurun mankan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Redia grejer å ente nåd for hottepågar.. Jösses va hitta du den godingen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Jösses va hitta du den godingen Den som spar han har... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Redia grejer å ente nåd for hottepågar.. Det är ju en tom flaska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Vodka russian redan i dimman När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Det är ju en tom flaska Ja, nu ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 redan i dimman Ikke är lugnt här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Det är ju en tom flaska självklart den är ju från 58 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Ikke är lugnt här fegis ont i ryggen förstås När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) Du kan väl åtminstone kosta på dig riktig cola till seglarvattnet. + för brännvinet och ett - för icacola, så skulle aldrig den gode Thorsten förstöra fin sprit . Men lullig blir du väl ändå,kanske t.o.m kan missa avstängningsknappen för en dag . Trevlig kväll//Hn Kan inte tänka mig att Torsten sålt ut sig och dricker Coca-Cola. Coop´s egna kola är det inget fel på! Tänk att behöva inmundiga sig sin välförtjänta grogg, efter en vecka i saltgruvan, och behöva känna den fadda eftersmaken av förtryckta arbetare och skjutna fackföreningsmän. Ändrades September 21, 2012 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 fegis ont i ryggen förstås Haha som tur är så har jag inte de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 KNASFAN JOBBAR TYDLIGEN När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Kan inte tänka mig att Torsten sålt ut sig och dricker Coca-Cola. Coop´s egna kola är det inget fel på! Tänk att behöva inmundiga sig sin välförtjänta grogg, efter en vecka i saltgruvan, och behöva känna den fadda eftersmaken av förtryckta arbetare och skjutna fackföreningsmän. 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Haha som tur är så har jag inte de När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 självklart den är ju från 58 Nja, de e väl å ta i men om så vore så hade det varit en fin årgång 1958 - fotbollsVM i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Nja, de e väl å ta i men om så vore så hade det varit en fin årgång 1958 - fotbollsVM i Sverige Nu får du förklara dig ser en flaska med ingo och öppnad kapsyl tänkte de var nån jubileum öl När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Nu får du förklara dig ser en flaska med ingo och öppnad kapsyl tänkte de var nån jubileum öl Sorry, kunde inte dricka´t utan att öppna´n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En slagfärdig öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 nu har darlingen kommit hem:rolleyes: så det blir nya regler Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu