Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Här på framsidan har vi något som kallas "taxi", man slår ett nummer på telefonen så kommer det en snubbe och kör dej dit du vill mycket uppskattat tjänst här ikring, speciellt vid nedbör och efter inmundigande av alkoholhaltiga drycker. Här är framsidan kompis .Och nu är di goa dryckerna in handlade Så nu väntar vi på underhållningen :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Åbro gold Gratis är gott Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Gårdagens .Ett par rejäla raggar groggar sen var man på G Skeppet och ICA cola Respekt!! Thorsten släng dig i väggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 nja tv en är en bortglömd möbel Har canal digital med allt men tycker det är roligare här nu kom hela kittet med 5 ds läste i GP i dag om smileys .tar det med Tapatalken om en stund. Ska bara ta en Clirr till Glasklart! Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Skeppet och ICA cola Respekt!! Thorsten släng dig i väggen Du kan väl åtminstone kosta på dig riktig cola till seglarvattnet. + för brännvinet och ett - för icacola, så skulle aldrig den gode Thorsten förstöra fin sprit . Men lullig blir du väl ändå,kanske t.o.m kan missa avstängningsknappen för en dag . Trevlig kväll//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ett glas rött till spanjackkörven... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Du kan väl åtminstone kosta på dig riktig cola till seglarvattnet. + för brännvinet och ett - för icacola, så skulle aldrig den gode Thorsten förstöra fin sprit . Men lullig blir du väl ändå,kanske t.o.m kan missa avstängningsknappen för en dag . Trevlig kväll//Hn Kolla några inlägg upp så ser du att jag citerar Clion Han som får min respekt Hur många försvarar denna klassiska dryck nuförtiden? Clion bär upp ett kulturarv nästan ensam. Skeppet och pissigt groggvirke går hand i hand Tom mjölk har förekommit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emso99 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Just nu dricker jag dyyyyr whiskey och billig cola.va fan ska man göra när det tränger på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Kolla några inlägg upp så ser du att jag citerar Clion Han som får min respekt Hur många försvarar denna klassiska dryck nuförtiden? Clion bär upp ett kulturarv nästan ensam. Skeppet och pissigt groggvirke går hand i hand Tom mjölk har förekommit Hahaha solly, så går det när man har lite procent i kroppen och vill hugga som en kobra. Man missar helheten men det är helt i linje med den du citerade=clirrkungen // Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Ett glas vit med en torr burrito med jordnötssmör! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En Arboga 7,3 i väntan att man ska få lust att ställa sig vid spisen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Nu är värme pumpen påsatt cliren upphäld efter lite hokus pokus:blink: sen ringde en jobb kompis bilderna blir snea varför:angry: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Lätt problem, ha telefonen rättvänd när du postar bilderna.. Så ska du se att det blir rätt, men skål på di Clio.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 GT Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Kanske ska fresta på en vodka red sourze och cola, men det brukar sluta illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 En liten pinne.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Lätt problem, ha telefonen rättvänd när du postar bilderna.. Så ska du se att det blir rätt, men skål på di Clio.. FF men det har jag bilderna står riktigt i telefonen .men när jag trycker på kamera knappen i tappatslk så vrider sig billden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Just nu dricker jag dyyyyr whiskey och billig cola.va fan ska man göra när det tränger på. Glömma cola´n Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Nu är värme pumpen påsatt cliren upphäld efter lite hokus pokus:blink: sen ringde en jobb kompis bilderna blir snea varför:angry: Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Vem satte du på?Vem döljer sig bakom smeknamnet "värmepumpen"? Luften darrar spänningen är olidlig. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Vem satte du på?Vem döljer sig bakom smeknamnet "värmepumpen"? Luften darrar spänningen är olidlig. Mvh jrk :rotfl: :rotfl: 5 pionts När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 33an android gurun sitter la på stadion nu och gråter.så där får ja inget svar i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 33an android gurun sitter la på stadion nu och gråter.så där får ja inget svar i dag Än gråter han nog inte men snart, Häcken dominerar fullständigt. 08:orna verkar ha glömt dobbarna på skorna eller så är dom bara tunga om röven, liknar "bambi på hal is "när djurgården försöker spela boll //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 en pinne.. Med vänlig hälsning, Fan va du gottar dig mamma.Men slö drickat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) men det har jag bilderna står riktigt i telefonen .men när jag trycker på kamera knappen i tappatslk så vrider sig billden Släng denna skittelefon du handlade, o använd kvalitesfånen Iphone istället.. Så ska du se att allt fungerar som det ska.. FF Ändrades September 21, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Vodka russian Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu