Bibben Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Lite öl på mässan Skål. Skål clion Nu kör vi... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Lite öl på mässan Skål. Skål clion Nu kör vi... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Öl plastmugg borde bli bara en halv karma, men iom att den antagligen är gratis en knapp hel karma. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Öl plastmugg borde bli bara en halv karma, men iom att den antagligen är gratis en knapp hel karma. mvh Än har de inte stängt... Jo gratis för mig nu men lär komma extra på nästa vattenräkning... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Tja Dricker spendrups 5.2.Har gjort helg äntligen,jobb förra helgen så det blir nog ett gäng.Slinker nog ner ett par jäger osså. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Det blev en St.Eriks APA idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Tagit någon Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Cola och en sån här Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Cola och en sån här Påväg ner snart? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 i brist på annat :statsman whiskey,men hade hellre suttit med en sangsom och cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Påväg ner snart? Nä det går trögt! Du då? Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Nä det går trögt! Du då? Ok:-/ Åker ner den 12:e dec Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Sommersby Ginger and Lemon Cider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Ok:-/ Åker ner den 12:e dec Avundsjuk är jag. Får se om jag har lycket komma iväg då Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Tog mig en till Falcon och lite jordnötter Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Blev tvungen att ta något lugnande efter att ha sett FHC-Modo, 7-6 OT. Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 spendrups 5,9 har arbetsdag i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Efter en hård arbetsvecka så är man värd att få lite gott ner i strupen! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Sköljer ner en nybakad frasvåffla med Choklandmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Sköljer ner en nybakad frasvåffla med Choklandmjölk Ha det Och är snuttefilten nytvättad så är kvällen gjord?? Själv tar jag en Spaten oktoberfestbier //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Och är snuttefilten nytvättad så är kvällen gjord? ? Själv tar jag en Spaten oktoberfestbier //Hn Ja faktiskt Chokladmjölken lägger sig som bomull i magen och man sover så sött. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 30 minuter tills bolaget stänger skitväder ute :24: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 30 minuter tills bolaget stänger skitväder ute :24: Go for it. Sen en garagefilm. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 skitväder ute Här på framsidan har vi något som kallas "taxi", man slår ett nummer på telefonen så kommer det en snubbe och kör dej dit du vill mycket uppskattat tjänst här ikring, speciellt vid nedbör och efter inmundigande av alkoholhaltiga drycker. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Alldeles förlite?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Go for it. Sen en garagefilm. Mvh jrk nja tv en är en bortglömd möbel Har canal digital med allt men tycker det är roligare här nu kom hela kittet med 5 ds läste i GP i dag om smileys .tar det med Tapatalken om en stund. Ska bara ta en Clirr till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu