tobias Vara Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 hb och sprite till frukost denna regning söndag- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Man kanske ska ha trailer tömning? Skål! 21980 liter cider till England Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Man kanske ska ha trailer tömning? Skål! 21980 liter cider till England Dom där kantskydden var inte mkt att hurra för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Dom där kantskydden var inte mkt att hurra för Nix inte mycket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Chokladmjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Kaffe Latte till 14-mötet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Lite mums mums före maten din stekare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Falcon.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Rom och cola zero. Glömde limen för då hade jag druckit cuba libre. 20 cl Bacardi på Oxxo kostar 20 kr. Lagom. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 (ändrad) Rom och cola zero. Glömde limen för då hade jag druckit cuba libre. 20 cl Bacardi på Oxxo kostar 20 kr. Lagom. Cola Zero på plastflaska.inget för en stekare. MVH Nonki Ändrades September 4, 2012 av Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Cola Zero på plastflaska.inget för en stekare. MVH Nonki Kan inte dryckesplatsen Guadalajara, Mexiko räknas som lite stekigt? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Kan inte dryckesplatsen Guadalajara, Mexiko räknas som lite stekigt? Hehe...jo definitivt!!! Plastzeron försvann plötsligt... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2012 En två tacktare från Mariestad + en trimmad två tacktare från Tjeckien När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 En två tacktare från Mariestad + en trimmad två tacktare från Tjeckien Då måste den trimmade va bäst! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2012 Då måste den trimmade va bäst! jepp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 En två tacktare från Mariestad + en trimmad två tacktare från Tjeckien Har Clion tagit en lutare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Aceton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 En två tacktare från Mariestad + en trimmad två tacktare från Tjeckien En folköl och en mellanöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2012 2 Trimmade och ett par två tacktare .synd det inte fans mer i Hus hålet vart ju kul med minus karma tråden .P3 fick tydligen lite damp och tog väck förslaget Så då kan man ta en lutare på Lille Lörda :lazy: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 En välbehövlig bira Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2012 Då måste den trimmade va bäst! En Närstående invandrare är alltid bäst När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2012 En välbehövlig bira Har du nåt ljus i glaset till höger Eller är det Mjölken som är uppdrucken :nyam: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 En välbehövlig bira Jag med, efter en dag i svampskogen, det blev typ 10 kantareller och ett stort fint gitarrfodral av märket Yamaha, i nästan nyskick med nycklar till låset o allt! Har inte råd att gå på lokal, så jag nöjer mej med en Bohemian 3,5 från Tjecklandet. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Lite ölkultur? De här va Norrlands på riktigt. Obs...oöppnad och tom. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Finns mycket gott att dricka här, just nu en sleepy Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu