M33 Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 En Bowmore Cask Strength, 56%.mycket fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ballaq Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Three Heart 7,5 Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Falcon 5.2 plus tullamore dew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Tullamore Dew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 En låda Vina Maipo medans man städar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 IDAG HARMAN FIRAT ALLT. Först vin Sedan kaffe Whiskey på eftermiddagen. Pappaledig. Sedan öl mera vin till maten. Sedan en singel malt. Nu dricker man en bira. idag var en grym dag för att tjäna pluring. Därför firar man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 Med lite våld så halkar detta ner ikväll.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Januari 14, 2011 Dela Inlagd Januari 14, 2011 En Bowmore Cask Strength, 56%.mycket fin! Inte helt fel om du frågar mig! Blir + karma på den. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Sent skall syndaren vakna.. Vår senaste medlem i Chang fanboy club Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 ExtraExtra Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 En kalsong bira. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Man skall ha fokus på det som är viktigt här i livet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Balsameringsvätska som passar bäst när man läser här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Dags att dra igång morgonens första kaffe. Lugnt och tyst vid den här tiden, det var bara munkarnas bin taa baat, tiggarrunda som hördes alldeles nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Nu dricker vi ur glasen stolta stad.. :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Sent skall syndaren vakna.. Vår senaste medlem i Chang fanboy club En till som börjat dricka rävpiss he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Nu blev det bananshake och rostade mackor med skinka och slotts starka senap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Haur litta kvar av "Frysarns senap" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Världens godaste rävpiss Jag hade iofs för mig att det var elefantpiss. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Frukostkaffe med grädde Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2011 Sent skall syndaren vakna.. Vår senaste medlem i Chang fanboy club Hädar du Nerike När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2011 Vart trög i kistan men i dag så vart det stekta potatis till frukosten Å då gick lavemanget i gång så nu får en gå å köpa en power När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 (ändrad) . Ändrades Januari 16, 2011 av L200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Isleo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu