måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Löfbergs Lila,måste köra i natt.Ellim med fru är ute och busar med min fru Så nu har jag kvalitetstid med sonen.Vi sitter vid varsin dator och umgås med världen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Jack daniels&coke med fina isbitar.Mums! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 En clirr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 För omväxling skull blir det några Singha från 7/11.. Senaste Chang-bakfyllorna har varit alldeles för bedrövliga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Chang Chang-bakfyllorna har varit alldeles för bedrövliga Chang är bedrövligt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Chang är kalasgott ju... = "vitamin" som poolpersonalen säger på Diana Inn... just nu är det Vatten som gäller... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Bowmore Single Malt Whisky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Tja.. Brittisk Cider är gott ibland. Väldigt torr och långt från sötsliskig som den svenska. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 En clirr Ligger du i soffan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Chang är kalasgott ju... = "vitamin" som poolpersonalen säger på Diana Inn... just nu är det Vatten som gäller... Vätskeutjämning? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Satt på golvet Thai style Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Vodka + Russian väl kyld.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Vatten! Det här var ingen bra tråd att titta på när man har bestämt sig för att ta det lungt med drickat ett tag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Fortfarande jack&coke! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Muuuuu på er “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 En sista wirre för ikväll, flaskan tom och upp 0600 imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Vilket tjat!Fortfarande Jack&coke. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Falcon export blev det i kväll. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Sitter och dricker Falcon än Och de känns som man är i Thailand med tanke på hur mycket thaitjejer de är här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Sitter och dricker Falcon än Och de känns som man är i Thailand med tanke på hur mycket thaitjejer de är här Vill höra mer!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Sitter och dricker Falcon än Och de känns som man är i Thailand med tanke på hur mycket thaitjejer de är här Bilder? Tack på förhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Bilder? Tack på förhand. Okej Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Sleepy bulldog pale ale på Sven Harrys Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Okej Tog hem den som skrivbordsunderlägg, blev bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Tog hem den som skrivbordsunderlägg, blev bra. De är så pass Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu