Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Hn ligger gaaanska långt efter nu.. Men det är lugnt, desto mer dryck till mig :)

Gick han över till cola? :)

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

Hn ligger gaaanska långt efter nu.. Men det är lugnt, desto mer dryck till mig :)

Som vanligt då,har frugan gett honom ögat?Lär upp honom hur man super.Vin pffft

Måne

Dela på andra sajter

Ingen bild på ditt vinglas?Gawar vet att dricka iaf.när ska du lära dig :ahh:

Jojo hobbynykteristen kommer med dryckestips,man tackar man tackar. :wink: .

Lära mig? Har gjort mina läxor och är glad att slippa dom.Som man säger...tävlingsdricka är för barnungar och fyllos :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Du kände till min hobby,på jobbet super jag :thumbsup: Det handlar inte om att tävlingsdricka,det handlar om att dricka rätt.Har du långa nylonstrumpor oxå :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Gick han över till cola? :)

Nä surströmmingsspa och hb.gott som fan/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Slut på vinfjanteriet, nu är det bira som gäller.

Äntligen, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Du kände till min hobby,på jobbet super jag :thumbsup: Det handlar inte om att tävlingsdricka,det handlar om att dricka rätt.Har du långa nylonstrumpor oxå :crazy:

Stayupps måne...ingen ribba nu bara...Jag dricker vad jag vill och känner för vilket man inte kan säga om merparten av klientelet på det här forumet ivf . :spiteful: /Hn

Dela på andra sajter

Det bästa av allt med yrke som lastbils chaffis = du e tvingad till 45h vecko vila = du har betalt för att supa i 45h

Dela på andra sajter

Det bästa av allt med yrke som lastbils chaffis = du e tvingad till 45h vecko vila = du har betalt för att supa i 45h

Hehe har du pröjs dom 45h? :police:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Tacka vet ja Polacker, dom kan jobba dom :crazy:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

Hehe har du pröjs dom 45h? :police:

Det är väl klart... Är ju i gbg å bor i pattis = jag e inte hemma utan kräver traktamente

Dela på andra sajter

Glöm inte att det det absolut bästa är alla härliga nätter i bilen och vakna upp svettig och ensam för en ljuvlig frukost med blodpudding 8 dagar i veckan. :14: /Hn

Dela på andra sajter

Oki du är en sådan där veckopendlare utan pendlare.. :crazy:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Dela på andra sajter

Stayupps måne...ingen ribba nu bara...Jag dricker vad jag vill och känner för vilket man inte kan säga om merparten av klientelet på det här forumet ivf . :spiteful: /Hn

Du dricker vad hon vill menar du? :neo:

Måne

Dela på andra sajter

Den här bönan är ju bara för mycket, Maya Sieber från Ice Road Truckers

Dela på andra sajter

Du dricker vad hon vill menar du? :neo:

Nu brukar regeln vara att "som man känner sig själv känner man andra" men jag är undantaget :P /Hn

Dela på andra sajter

Nu brukar regeln vara att "som man känner sig själv känner man andra" men jag är undantaget :P /Hn

Dricker inte vin,är förtjust i sprit.Men när man blivit gubbe så får man välja tillfällena :17: Blir så förbannat sjuk numera.Huset måste ju skötas men det känner du väl till :crazy: men snart är det dags för min 2-dagarsperiod och då skulle du va med och lära :ok:

Måne

Dela på andra sajter

Öl, blandat med Öl och sen en liten Glenlivet till det, mmmm

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Dricker inte vin,är förtjust i sprit.Men när man blivit gubbe så får man välja tillfällena :17: Blir så förbannat sjuk numera.Huset måste ju skötas men det känner du väl till :crazy: men snart är det dags för min 2-dagarsperiod och då skulle du va med och lära :ok:

Vågar jag inte, men lärorikt hade det varit :nyam: /Hn

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu serveras det ostron med..här sparas det inte med surströmming o skit.

Gästfriheten är stor här på framsidan..typ.. B) /Hn

Hoj heter det :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
4e4634ec-d9d4-de19.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...