Maitan Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Brago kex ska jobba inatt men på fredag blir det annat godis Heheheheheheh då får du ta med dig Ballerina Kex när du kommer ner....Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Eftersom jag precis boka min jul/nyårs resa så tyckte jag att jag var värd en Mariestad Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 De e ju lille lörda Så det var bara å gasa med en 7.5 och sen landa med ett par 3,5 or När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 De e ju lille lörda Så det var bara å gasa med en 7.5 och sen landa med ett par 3,5 or Ja det var ju också en taktik. Gillar varken för starka eller blaskiga, själv tar jag hellre två som är runt 5 %. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Ört te. Fan det finns inget annat. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Några TT mellisar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Ja det var ju också en taktik. Gillar varken för starka eller blaskiga, själv tar jag hellre två som är runt 5 %. Jaså du kör Skoda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Te Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hmmm man tar en liten öl...o så en massa tajfs??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Spjendrups ... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 .. och sen riktig pilsner .,, Och en oriktig whiskey .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 en B-son Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Falcon Export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Falcon Export Då e de bara öka och komma in i matchen manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Mackmyra, Special 07 För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Ice-tea! Har patient i tryckkammaren, färdig om en timma så då hinner jag ju stoppa till vid en bar på vägen hem. Då blir det nog Sang-Som! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Lite mer riktig pilsner .. Och en oriktig whiskey.. . "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Slut på Eldkvarn. Så en Mariestad à 74 SEK ska vi väl kunna klämma. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Same shit as usual Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2012 (ändrad) Den e slut nu Ändrades Augusti 24, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Den e slut nu Neee.har 2 st juh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 En Irish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Neee.har 2 st juh :ahh: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Neee.har 2 st juh Stå där å damma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Änligen GT ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu