Peolito Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) Ett glas rödvin till man city Southampton. Äntligen premier Leage. Ändrades Augusti 19, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Två glas chokladmjölk och tre kanelbullar, laddar för morgondagen. Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Två glas chokladmjölk och tre kanelbullar, laddar för morgondagen. Hälsningar Läser du Nalle Puh också innan du kvarttar in? Smuttar på Vodka med mkt is spetsat med Schweppes Ginger Ale! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Resorb Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Läser du Nalle Puh också innan du kvarttar in? Smuttar på Vodka med mkt is spetsat med Schweppes Ginger Ale! Ja varför inte man sover så sött då, och drömmer om morgondagens äventyr Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Filmtajm! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Porlande vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 ett glas argentiskt rödtjut i loungen på stena stena scandinavica.. tapetserar hela gommen!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Elim 63 ringde och retades var på väg Till Tyskland Gumman städar ju på city hotel i i Gbg gästerna brukar lämna sånt som man inte kan ta med sig på planet så efter svamp safarin satt den fint När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Iskall.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tullamore och Saxon, glutefri öl = kanske man mår bättre när man vaknar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 I kväll blir det några Leo tyvärr så smakar dom inte lika bra som i Thailand bestälde en låda på systemet eller så kanske är det bara inbilning från min sida men om ett par tim och 5-7 mera öl så smakar allt bra Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Grants Destillery Edition 100 proof Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 kaffe latte nummer 2 denna morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Just nu är det på Soi Buakaow Stora Chang till 55 B. Mycket prisvärd http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 En Guld källan. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ikväll är temat kvalitet. På tvn kvalitetsprogrammet Robinson Till det dricks öl från de (er)kända ölproducentländerna USA och Mexiko. Kända för sin goda och fylliga smak. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 vatten Ikväll är temat kvalitet. På tvn kvalitetsprogrammet Robinson Till det dricks öl från de (er)kända ölproducentländerna USA och Mexiko. Kända för sin goda och fylliga smak. Vatten med andra ord. och det har jag i glaset med porlande luftbubblor /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Bellman 6,0. Tyckte jag var värd något gott och avsvalkande efter att ha gått i 40 minuter från bussen och hem, i totalt beckmörker. För en gångs skull var jag tacksam över mobilen som kunde bringa lite ljus sista biten i skogen. Får nog sluta läsa i tråden om svensk - och invandrarpolitik, annars blir jag säkert förbaskad och tar en öl till, och det går ju inte när det är jobb imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Iskall LEO till mig och Fanta till lillan Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Chokladmjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
guran1 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Vanligt kranvatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Svart kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Svart kaffe Med vad då Buta?heheheheheheh. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Med vad då Buta?heheheheheheh. Mvh Maitan. Brago kex ska jobba inatt men på fredag blir det annat godis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu