jokasto Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 trevligare version av Kalinka. http://www.youtube.com/watch?v=2hrdBSzdN1w Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 sitter på rasta tanumshede över helgen.skål! fanken du kunde vart med här inte så långt bort, lite sent nu när jag inte kan köra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 trevligare version av Kalinka. http://www.youtube.com/watch?v=2hrdBSzdN1w tackar den va mycket bättre.fast nu e kosken slut o kalinka känns meningslöst då,pärkkeles memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 fanken du kunde vart med här inte så långt bort, lite sent nu när jag inte kan köra ja hade inte varit helt fel o ha lite sällskap när man super. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 fanken du kunde vart med här inte så långt bort, lite sent nu när jag inte kan köra ja hade inte varit helt fel o ha lite sällskap när man super. Taxi , använder vi här i Stockholm när vi inte kör själva Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Taxi , använder vi här i Stockholm när vi inte kör själva ja det gör vi med där taxin inte ska ha en dagslön per mil...ca 160bagis från stadsgårn till tigern. o d e ju nästan gångavstånd. och i Thailand ska folk pruta för 1000bath enkel te suvvan från Pattaya.tjock dee! memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Guds gåva till mänskligheten, Gin Tonic, kall, stor och fin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 GT "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Nu blir det några AW öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kaffe och en kanelbulle får duga på söndags morgon Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kaffe, tredje koppen Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) Jelzin vodka så det lär inte bli svampplockning idag. Råkade ha en 3 litersbox sådant i skåpet. Ändrades Augusti 19, 2012 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Behövs inga ord. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Härlig kall Apelsinjuice och en kopp te Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) Nu blir det några AW öl Du har använt dig av MÖPK-regeln vi besöket på Boa... (MÖPK=mest öl per krona) Ändrades Augusti 19, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kaffe och en kanelbulle får duga på söndags morgon Tapatalk Såg ut som kaffet i Kambodja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Såg ut som kaffet i Kambodja Har du snott hamnois bordsduk? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Har du snott hamnois bordsduk? jag nä jag har ingen bordsduk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Laktulos Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Oppigårds Golden Ale en av mina ölfavoriter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 åtrs..åtesr...åtestrchtälare memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Torkad pressaft från röd solhatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Det blir en helkväll för herrn? Här sitter jag med en Arboga stark och knåpar med ett antal bilder som skall ut på MPR... Blev lite lagom mycket 8-11 pilsner inte mer än att man var ekonomisk nog och tidig nog att ta allmänna kommunikationer hem. Hamnade på Engelen och lyssnade på ett lagom bra coverband som spelade lite lagom blandat från 4 sista årtiondena. Lite Pink Floyd AC/DC etc. Trevlig kväll men svettigt.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu