svampen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 7.2 P men snart blir det kärringdricka står & skalar räkor till kvällsmackan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Vin och lite game sitter aldrig fel. Grabben och polaren spelar ps3.. varför sitta i soffan när man kan ligga under bordet och spela? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Volvo-mocka de luxe Ungefär så äcklig kaffe kan bli...det tragiska är att efter ha druckit skiten i 25 år kan jag komma på mig med att sakna det när jag är bortrest And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Känner mig lite ambivalent idag,riktigt svårt att att välja om jag ska ha redbull i vodkan eller om grapetonic är bäst...kör varannan nu And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 ligger i bara kalsongerna brevid frugan och dricker LEO Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 ligger i bara kalsongerna brevid frugan och dricker LEO frågan är vad frugan har på sig... skitiga kalsonger är ingen bild vi vill se on topic: olika öl, varierande styrka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 frågan är vad frugan har på sig... skitiga kalsonger är ingen bild vi vill se on topic: olika öl, varierande styrka Skål Gubben!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Guinness sitter aldrig fel. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Pilsner och Jäger. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Några Arboga 5,6 Till det en Glenlivet Nadurra, sap mak mak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 isvatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Nä,dags att åka in mot centrum och ta nästa öl där om det ska bli något k**lla inatt. Chock dee And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 ett glas spansk tempranillo...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Staropramen "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Staropramen Det blir en helkväll för herrn? Här sitter jag med en Arboga stark och knåpar med ett antal bilder som skall ut på MPR... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2012 :17: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 jiihaaaa,nu skiner solen igen.hittade en slant kosken på överslafen. kippis nastrovje kaalinka kakalinka memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Brooklyn Lager.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 :17: häpp,blir nog ingen mer kosken för mig för bilden har förvrängt sig,hick memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 18, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 18, 2012 häpp,blir nog ingen mer kosken för mig för bilden har förvrängt sig,hick Då är du i fas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Hemma igen efter en snabb och en båda följda av varsin bira och serverad av En snabbrapport från gräddan av fyllosen wow sicken rumpa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 jiihaaaa,nu skiner solen igen.hittade en slant kosken på överslafen. kippis nastrovje kaalinka kakalinka var är du någonstans jag sitter och dricker sprit i Lysekil-- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ja du Enis.jag sitter o väntar på att frugan ska komma hem efter ett 12 timmars pass i butiken.känner igen det här med kompisar som ockuperar hus eller lägenhet för fester...ibland känner man sig väldigt ensam fast man är gift o har barn.Ta dig nåra blänkare till så (kanske) det känns bättre det var bättre förr när en karl va en karl och kunde ha egna fester utan att fråga.fan man skulle va ungkarl kom jag på helt plötsligt 55 memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 var är du någonstans jag sitter och dricker sprit i Lysekil-- sitter på rasta tanumshede över helgen.skål! memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 wow sicken rumpa. ja dregel dregel.man är ju själv för gammal men det fattar inte han där nere.en fröjd för ögat iaf. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu