Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Mums. blev sugen på en mjölkdrink... GT i glaset här /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Mums. blev sugen på en mjölkdrink... GT i glaset här /Enis Fest eller? Var är brudarna.käkar chips hos grannen...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Fest eller? Var är brudarna.käkar chips hos grannen...? Mvh. borje222 Inte mycket till fest här inte tre överåriga brudar som redan slaggar... frugan och hennes två systrar... den besvärlige sonen med två kompisar som har okuperat altanen med följa john lekar i dryckens tecken.. Enis som skulle behöva lite ungdomlig uppmuntran på nightlife... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Kall öl efter en tuff nattvecka på jobbet+ allt annat som man måste hjälpa till med i frugans Thai Take Awaybutik...kommer nog att rinna ner nåra öl till innan ögona börjar att dippa...men allt slit är värt det för frugans skull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ja du Enis.jag sitter o väntar på att frugan ska komma hem efter ett 12 timmars pass i butiken.känner igen det här med kompisar som ockuperar hus eller lägenhet för fester...ibland känner man sig väldigt ensam fast man är gift o har barn.Ta dig nåra blänkare till så (kanske) det känns bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Bacardi & cola. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Jag kör på Lappen manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 En GT är inte fel, lördag och allt. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Inte just nu, men i morse tog jag med mig paddan och en liten elefant ut på altanen. Trevligt Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 med tanke på vädret så blev det en kaffehalv till frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 ÖL Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Inte just nu, men i morse tog jag med mig paddan och en liten elefant ut på altanen. Trevligt Godmorgon Keithan! Det ser verkligen härligt ut att sitta med kall Chang och slösurfa på altanen, i skuggan, nere i värmen! Hade det varit webb tv hade du sett hur grön av avund jag är i ansiktet. Sitter här nu efter frukost och dricker kaffe och knaprar Marabou schweizernöt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Öl i nappflaska så jag slipper skaffa ny dator imorron med Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Zingo men tror snart att man tar o går ut i solen med en LEO . Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Kör Hamnoi style atm, cola. Men 7.0 cidern i kylen ligger riktigt farligt till nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Kör Hamnoi style atm, cola. Men 7.0 cidern i kylen ligger riktigt farligt till nu. Och jag tar ett glas vitt Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Och jag tar ett glas vitt Hn Börjar bli obehagligt detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Chokladmjölk bra för återhämtningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Börjar bli obehagligt detta! Det är nog som med reklam..man köper "omedvetet" det andra pratar om.. Jag tjötar cola och du vin ...nu har vi resultatet /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Lite av varje men idag har det blivit öl som syns på bilden och ur dunken uppe till vänster, hittills. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ne, nu åker cidern vinet får vänta en stund till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 mina två vänner kom på besök så jag slipper tillbringa helgen alldeles ensam på rasta tanumshede. jag sa buckle up my friends,i dont want you to end up like roadkills... ps.dom ville inte synas på bild så jag fick ta ett kort i smyg. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Ne, nu åker cidern vinet får vänta en stund till. Frugan gillar också cider Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Frugan gillar också cider Min fru också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu