Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

mamma bäng fan pappa käng

Lite rosa till maten..

5eeaaa7d-a9e7-a127.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Ähh fullare än vad jag e nu gåre inte att bli... Oktoberfest... oj oj oj

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Sitter på trappan på landet och Dricker lite rosa och spelar Wordfeud med världen...

5eeaaa7e-b096-bb1c.jpg

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Älvsjö?

Dela på andra sajter

5eeaaa7e-9d9e-e7ea.jpg

En Breznak i svenska sommarvärmen...

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

om 20 minuter sitter jag på Full Moon bar med en Long Island. Toms egna blandning är himmelsk!

ska sitta och heja fram handbollskillarna till OS guldet!! go go go go go !!!!! :14::thumbsup::17:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Eftermiddagskaffe med lite varma nyplockade blåbär och gammeldags vaniljglass till.

post-3404-0-77101700-1344775809_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Vad jag drack förut blir det...

Min fantastiska hustru såg att hennes odåga till man hade ett rejält bakrus idag..inte fysiskt men psykiskt.

Jag tog mig en nödraket efter en stunds fundering och utan några protester från min bättre hälft..

Sen sa den lilla pussgurkan...pappa (vi kallar varandra mamma o pappa ibland) ska vi ta en promenad i det sköna vädret.

Javisst mamma svarade jag påverkad av mitt nyfunna lyckorus av nödraketen.

Efter en kort promenad frågade hon...ska vi ta en öl? Javisst svarade pappa glatt och som inte hade vågat fråga själv :oops: .

Så det blev 2 kalla Spaten i solen på danska vägen och pappa blev "människa" igen :)

Kan väl återigen passa på och förklara min kärlek för den fantastiska kvinna som är min fru :wub:

Jävlar för o gå helt åt helvete ot..Mitt älskade Blåvitt gör mål efter 10 sekunder mot mjällby :av-109998: .

Så det blir väl 1-1 då :umnik: /Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har precis öppnat 5 an och börjar bli på G :plea: sitt nu där i di varma bilarna med :sFduh::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Och grabben har grönvit tröja på sig. Knasen gjorde tydligen ett bra jobb,typ...;)

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad jag drack förut blir det...

Min fantasiska hustru såg att hennes odåga till man hade ett rejält bakrus idag..inte fysiskt men psykiskt.

Jag tog mig en nödraket efter en stunds fundering och utan några protester från min bättre hälft..

Sen sa den lilla pussgurkan...pappa (vi kallar varandra mamma o pappa ibland) ska vi ta en promenad i det sköna vädret.

Javisst mamma svarade jag påverkad av mitt nyfunna lyckorus av nödraketen.

Efter en kort promenad frågade hon...ska vi ta en öl? Javisst svarade pappa glatt och som inte hade vågat fråga själv :oops: .

Så det blev 2 kalla Spaten i solen på danska vägen och pappa blev "människa" igen :)

Kan väl återigen passa på och förklara min kärlek för den fantasiska kvinna som är min fru :wub:

Jävlar för o gå helt åt helvete ot..Mitt älskade Blåvitt gör mål efter 10 sekunder mot mjällby :av-109998: .

Så det blir väl 1-1 då :umnik: /Hn

Har matchen redan börjat :y13: :y13: Äch skiter i den trevligare här med alla stolar :8:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och grabben har grönvit tröja på sig. Knasen gjorde tydligen ett bra jobb,typ... :wink:

Ja tänkte samma jäkla far i det hushålet men är man toffel så är det bäst å :y10:

Dela på andra sajter

Och grabben har grönvit tröja på sig. Knasen gjorde tydligen ett bra jobb,typ... :wink:

Fanskapet tog ett kort med flänsost flaggan i bakgrunden i går. kanske påverkade hans val något.. :giggle: .

Roligare var ju då (för er) att han sa: pappa igår gjorde knasen tunnel på dig och du ramlade i gräset..

Om det träbenet slog en tunnel på mig så måste jag varit fullast på festen ...typ :rotfl: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Vaa kunde jag skriva?? I det bedrövliga tillstånd jag var i igår... Wow.

Jaja det var en trevlig tillställning med mycke gott öl i enliterssejdlar. Men minnet sviktar från niotiden och frammåt, det ligger ett visitkort från en taxi här så jag vet hur vi kom hem iaf.

Dela på andra sajter

Vaa kunde jag skriva?? I det bedrövliga tillstånd jag var i igår... Wow.

Jaja det var en trevlig tillställning med mycke gott öl i enliterssejdlar. Men minnet sviktar från niotiden och frammåt, det ligger ett visitkort från en taxi här så jag vet hur vi kom hem iaf.

Och stava, så du var nog nyktrare än vad du kommer ihåg :wink: .

Trevlig kväll/Hn

Dela på andra sajter

Och stava, så du var nog nyktrare än vad du kommer ihåg :wink: .

Trevlig kväll/Hn

Haha tom. Aya blev lite i gasen igår, hon ringde nyss hem (hon jobbar) och sa förlåt?? Vaddå för sa jag, jo jag va arg på dej igår och pratade inte snällt sa hon... Hehe ja ibland ere bra med minneslucka...

Aya som inte gillar öl drack nåt konstigt (men faktist gott) öl blandat med Sprite, prova det.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja en annan har vart nere å skulle fota lite fina bilar operan vart upptagen av Gör kalaset lika så reserven så det sket sig nåväl lite kultur å brudar + mat blev det å bilderna lägger ja in i vart har du hafft för dig i dag har ju sett alla glada människor som har suttit å käkat å druckit så nu hem kommen så blir det ett par post-3713-1345060138,71_thumb.jpg

Dela på andra sajter

4e4634ec-fe13-13ed.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

4e4634ec-fe13-13ed.jpg

Vänta lite mamma ja har bilder på mögliga ostar å halv kex från GBG Kalaset .eller som det numera heter Kulturkalaset skit samma kul är det

Dela på andra sajter

Barnsligt gott!

Åhhhhh en supergammal klassiker... swish så var man typ 8 år igen och sommarlov hos mormor...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...