måne Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Nu är vi på allsång med Magnus Sjögren och mera skål På Strömpis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Snart avslutat en Paulaner hell. Sen blir det en sittingg bulldog IPA En dag i veckan får man dricka öl enligt min dietplan Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 På Strömpis Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Irish skål Slå på blixten! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 GT "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Måste man dricka ? kan man inte bara ta en skiva falukorv o titta på sport ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Måste man dricka ? kan man inte bara ta en skiva falukorv o titta på sport ? Man kan ju ta en falukorvskiva och titta på sport och dricka och följa MPR.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Man kan ju ta en falukorvskiva och titta på sport och dricka och följa MPR.. Ungefär vad jag gör Jag undrar.jag känner igen din dotter på bilderna. Vad tror du... har jag varit hemma hos dej ? Jag tror det .isåfall varför var jag det ? Jag vet ...vet du ? Spännande eller inte ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Ungefär vad jag gör Jag undrar.jag känner igen din dotter på bilderna. Vad tror du... har jag varit hemma hos dej ? Jag tror det .isåfall varför var jag det ? Jag vet ...vet du ? Spännande eller inte ? Hm .. Känner våra döttrar varann? I så fall har jag träffat din dotter och din dotters mamma men inte dej? Och i så fall har du träffat min dotter och min sambo men inte mej? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Hm .. Känner våra döttrar varann? I så fall har jag träffat din dotter och din dotters mamma men inte dej? Och i så fall har du träffat min dotter och min sambo men inte mej? Med vänlig hälsning, Jag tror jag har träffad dej jag skickar ett pm Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Jag tror jag har träffad dej jag skickar ett pm Det där stämde ju bra Khemmarat! (MPR) världen är liten.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Det där stämde ju bra Khemmarat! (MPR) världen är liten.. Med vänlig hälsning, Hela världen är liten och det har man upplevd några gånger. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Något jävla rödvin rekommenderat av bengt frithiofsson...typ...skiten svänger på ivf/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Något jävla rödvin rekommenderat av bengt frithiofsson...typ...skiten svänger på ivf/Hn http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Något jävla rödvin rekommenderat av bengt frithiofsson...typ...skiten svänger på ivf/Hn Frugan sover ser jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Frugan sover ser jag Nja, hon la sig nog bara 5 minuter innan jag skrev det.Det rödtjutet kändes i hövvet i morse Kommer du idag måne??/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Träffade honom när vi var i tv4 studion han var dock inte saltad då. Kompisen var där o skrapade triss /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Sprit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Sprit öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Nja, hon la sig nog bara 5 minuter innan jag skrev det.Det rödtjutet kändes i hövvet i morse Kommer du idag måne??/Hn Only God knows Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Nja, hon la sig nog bara 5 minuter innan jag skrev det.Det rödtjutet kändes i hövvet i morse Kommer du idag måne??/Hn Månen startklar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Bag in box whiskey med cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Ett glas rose i väntan på grillen ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Captain Morgan och Cola med citron i Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu