Guest wUThai Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Eftersom det är lördag och dessutom semester, så får det nu bli en enorm kaffe, whisky å chokladkaka här hemma i huset! Tjåck dii! Hahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Med den här sommarens regn och rusk känns det nästan som höst med gulnande löv. Turning Leaf satt bra ikväll tillsammans med en påse popcorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 För mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Har varit ute och kört lite med grannens fyrhjuling och nu sitter man och dricker flytande godis medan familjen dansar loss till thailåtar framför TV'n. Livet é gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Har varit ute och kört lite med grannens fyrhjuling och nu sitter man och dricker flytande godis medan familjen dansar loss till thailåtar framför TV'n. Livet é gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Har varit ute och kört lite med grannens fyrhjuling och nu sitter man och dricker flytande godis medan familjen dansar loss till thailåtar framför TV'n. Livet é gött! En kompis tog en bild och skickade ut på FB från när vi körde. Kul sak för 100K. Man blir ju lite sugen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Ja det blev det igen Chokladmjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Pripp's water Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Nu har man suttit å läst ikapp några sidor här, fasen blev sugen på en GT, nu har jag lagt en flaska tonic i kylen, hur lång tid måste jag vänta tills den är kall? jag är sugen nu men jag har ju en sån där ålandsbåtsGT ligger i garaget, den är garagesval, tar den till å börja med Tingeling Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Drack en sådan här i helgen och det var nog den otäckaste öl jag smakat mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Sofiero smakar nästan lika illa som det thailändska risölet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Carlsberg Sort Guld, ca 12 grader i högt glas. Mumma för själen, en fröjd för gommen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Lättöl till lunch, men nu börjar det ta sig. Körde en 6.0 nyss och håller på med en 7.2 nu. Strax uppe på 7.7 sedan vet jag att en tvåfingers står och väntar. Fast det får bli efter filmen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Blev ett par stora starka på Sky City efter jobb konferans i dag på Arlanda Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 ..ett glas rött; chilenska Conchay y Torro. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 1 Stort glas nyponsoppa original till frukost sen jobbe Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Nja inte än men snart blir det en balja kaffe på Giffi (cafe' på Hornsgatan) med tillhörande leverpastejmacka förståss. Ändrades Augusti 9, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Coca Cola Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Ska åka till jobbet och sätta på kaffet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Ska åka till jobbet och sätta på kaffet Hmmmmm Ändrades Augusti 9, 2012 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Bärs och whiskey.. Skål på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 En Clitte-Clirrgrogg, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Bärs och whiskey.. Skål på er Korvgrillning med grannarna?? Själv tar jag en hof och funderar på att beställa hem pizza/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Bärs och whiskey.. Skål på er Ingår det i upplägget för beach 2012? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Korvgrillning med grannarna? ? Själv tar jag en hof och funderar på att beställa hem pizza/Hn Vad säger frun om det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu