Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Rivs hon då? Det kan hon Och då är det bäst å annars men med lite :giggle: så brukar det lösa sig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Och vad kom du fram till? Lite beroende på dagsform och promille... men jag får alltid sista ordet som vanligtvis är "Ja, visst älskling". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 en liten öl efter sjåppingen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Iskallt citronvatten Persiennerna är uppdragna och citronvattnet står på bordet Bra start på årets sista. fylla. V träffen Välkommen ska jag hämta dig på centralen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Hittade en liten jävel till slut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Tar en BenRiach till...typ/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Tar en BenRiach till...typ/Hn Tar det slut så får du kontakta Magnus, han har en i stort sett komplett samling av alla Benriach's buteljeringar. http://www.magnuswhi...ng/benriach.htm Jag har träffat på honom på Stockholm Beer and Whisky Festival och fått en hel del bra tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Tar det slut så får du kontakta Magnus, han har en i stort sett komplett samling av alla Benriach's buteljeringar. http://www.magnuswhi...ng/benriach.htm Jag har träffat på honom på Stockholm Beer and Whisky Festival och fått en hel del bra tips. Ja där skulle man kunna roa sig i några veckor /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Hittade en liten jävel till slut... Grym lastbil med kakel och allt! Skål för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Grym lastbil med kakel och allt! Skål för fan! Javisst .. Gäller att göra de hemtrevligt... Vet dock inte vad kaffet kommer ifrån för det är något jag hatar. SKÅL!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Javisst .. Gäller att göra de hemtrevligt... Vet dock inte vad kaffet kommer ifrån för det är något jag hatar. SKÅL!! Hoppas det kommer mer nightlife bilder ikväll då . Skål på dig grabben/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Hoppas det kommer mer nightlife bilder ikväll då . Skål på dig grabben/Hn Gör väl inte det tyvärr. Har bara massa naken pics på tjejen... Å dom behåller jag för mig själv än så länge . Men jag kommer få lite "nightlife" i webcamen strax efter kl 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Gör väl inte det tyvärr. Har bara massa naken pics på tjejen... Å dom behåller jag för mig själv än så länge . Men jag kommer få lite "nightlife" i webcamen strax efter kl 22 Drick upp merparten av flaskan så kan vi "diskutera" bilderna sen /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Drick upp merparten av flaskan så kan vi "diskutera" bilderna sen /Hn Bilderna? Nefan, vi kan diskutera om hur han gör så vi kan streama hans webcam! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Bilderna? Nefan, vi kan diskutera om hur han gör så vi kan streama hans webcam! Tjåck dii! Exakt..går inte det o länka ihop på något sätt? Du tar från "filmen" som visas på tjejens dator och jag tar från hans...deal ok na? Skål/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Exakt..går inte det o länka ihop på något sätt? Du tar från "filmen" som visas på tjejens dator och jag tar från hans...deal ok na? Skål/Hn Hmm... nej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Hmm... nej? Ok,tråkmåns...kan väl var kul o se hur Gawar ser ut irl??? För topic så slår jag på en BenRiach igen..typ/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Ok,tråkmåns...kan väl var kul o se hur Gawar ser ut irl??? För topic så slår jag på en BenRiach igen..typ/Hn Inte mycket att se, men bjuder på en bild så är man inte anonym längre Kanske funkar med sånt där "gruppsamtal" på msn?? Och för topic så ska jag nog stjäla en grogg till för mamma mu =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Inte mycket att se, men bjuder på en bild så är man inte anonym längre Kanske funkar med sånt där "gruppsamtal" på msn?? Och för topic så ska jag nog stjäla en grogg till för mamma mu =) .. Men du behöver väl inte sno mammas grogg..blanda dig en egen för fan . Bara en bild på wUThai nu så är man mättad vad det gäller killbilder.. Din madame kan man ju se lite mer av förstås en riktig godbit du har /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 .. Men du behöver väl inte sno mammas grogg..blanda dig en egen för fan . Bara en bild på wUThai nu så är man mättad vad det gäller killbilder.. Din madame kan man ju se lite mer av förstås en riktig godbit du har /Hn Släpp hamnoien nu och skriv nåt kul Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 .. Men du behöver väl inte sno mammas grogg..blanda dig en egen för fan . Bara en bild på wUThai nu så är man mättad vad det gäller killbilder.. Din madame kan man ju se lite mer av förstås en riktig godbit du har /Hn Har ju ingen egen grogg. Nu hitta jag nån ny flaska jag gav mig på. Skum smak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Har ju ingen egen grogg. Nu hitta jag nån ny flaska jag gav mig på. Skum smak! Har ej provat, gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Släpp hamnoien nu och skriv nåt kul Har inget kul o skriva och jag har alldeles för kul med hamnoien för o släppa den . För topic så suger jag fortfarande på whiskyn/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Har ej provat, gott? Inte så god ihop med schweppes grapefruit. Men med vanlig tonic eller något annat är den säkert god... Eller snaps kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Var ute och promenerade en timme i rask takt. På vägen hem stannade vi och klämde två bira på puben. Sitter nu hemma och tar en bira och röker en Ramon Allones. Vem f*n sa att det var tråkigt att motionera? Har man motionerat i en timme är man helt klart värd en malt eller två. Själv har jag avverkat många mil idag Nu blir det en grön Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu