Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Rivs hon då? :wink:

Det kan hon :heat: Och då är det bäst å :wacko::38: annars :girl_dev: men med lite :giggle: :giggle: :give_heart: så brukar det lösa sig :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

Guest Fredman

Och vad kom du fram till?

Lite beroende på dagsform och promille... men jag får alltid sista ordet som vanligtvis är "Ja, visst älskling".

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Iskallt citronvatten :14:

Persiennerna är uppdragna och citronvattnet står på bordet Bra start på årets sista. fylla. V träffen Välkommen ska jag hämta dig på centralen :party1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tar en BenRiach till...typ/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Tar en BenRiach till...typ/Hn

Tar det slut så får du kontakta Magnus, han har en i stort sett komplett samling av alla Benriach's buteljeringar.

http://www.magnuswhi...ng/benriach.htm

Jag har träffat på honom på Stockholm Beer and Whisky Festival och fått en hel del bra tips.

Dela på andra sajter

Tar det slut så får du kontakta Magnus, han har en i stort sett komplett samling av alla Benriach's buteljeringar.

http://www.magnuswhi...ng/benriach.htm

Jag har träffat på honom på Stockholm Beer and Whisky Festival och fått en hel del bra tips.

Ja där skulle man kunna roa sig i några veckor :54: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Grym lastbil med kakel och allt! :wink:

Skål för fan!

Javisst ;).. Gäller att göra de hemtrevligt... Vet dock inte vad kaffet kommer ifrån för det är något jag hatar.

SKÅL!!

Dela på andra sajter

Javisst :wink:.. Gäller att göra de hemtrevligt... Vet dock inte vad kaffet kommer ifrån för det är något jag hatar.

SKÅL!!

Hoppas det kommer mer nightlife bilder ikväll då :spiteful: . Skål på dig grabben/Hn

Dela på andra sajter

Hoppas det kommer mer nightlife bilder ikväll då :spiteful: . Skål på dig grabben/Hn

Gör väl inte det tyvärr. Har bara massa naken pics på tjejen... Å dom behåller jag för mig själv än så länge ;). Men jag kommer få lite "nightlife" i webcamen strax efter kl 22 :14:

Dela på andra sajter

Gör väl inte det tyvärr. Har bara massa naken pics på tjejen... Å dom behåller jag för mig själv än så länge :wink:. Men jag kommer få lite "nightlife" i webcamen strax efter kl 22 :14:

Drick upp merparten av flaskan så kan vi "diskutera" bilderna sen :spiteful: /Hn

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Drick upp merparten av flaskan så kan vi "diskutera" bilderna sen :spiteful: /Hn

Bilderna? Nefan, vi kan diskutera om hur han gör så vi kan streama hans webcam! ;)

Tjåck dii!

Dela på andra sajter

Bilderna? Nefan, vi kan diskutera om hur han gör så vi kan streama hans webcam! :wink:

Tjåck dii!

Exakt..går inte det o länka ihop på något sätt? Du tar från "filmen" som visas på tjejens dator och jag tar från hans...deal ok na?

Skål/Hn

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Exakt..går inte det o länka ihop på något sätt? Du tar från "filmen" som visas på tjejens dator och jag tar från hans...deal ok na?

Skål/Hn

Hmm... nej? :)

Dela på andra sajter

Hmm... nej? :)

Ok,tråkmåns...kan väl var kul o se hur Gawar ser ut irl??? :)

För topic så slår jag på en BenRiach igen..typ/Hn

Dela på andra sajter

Ok,tråkmåns...kan väl var kul o se hur Gawar ser ut irl??? :)

För topic så slår jag på en BenRiach igen..typ/Hn

Inte mycket att se, men bjuder på en bild så är man inte anonym längre :crazy:

bild.jpg

Kanske funkar med sånt där "gruppsamtal" på msn??

Och för topic så ska jag nog stjäla en grogg till för mamma mu =) :17:

Dela på andra sajter

Inte mycket att se, men bjuder på en bild så är man inte anonym längre :crazy:

bild.jpg

Kanske funkar med sånt där "gruppsamtal" på msn??

Och för topic så ska jag nog stjäla en grogg till för mamma mu =) :17:

:thumbsup: .. Men du behöver väl inte sno mammas grogg..blanda dig en egen för fan :wink: .

Bara en bild på wUThai nu så är man mättad vad det gäller killbilder..

Din madame kan man ju se lite mer av förstås en riktig godbit du har :dirol: /Hn

Dela på andra sajter

:thumbsup: .. Men du behöver väl inte sno mammas grogg..blanda dig en egen för fan :wink: .

Din madame kan man ju se lite mer av förstås en riktig godbit du har :dirol: /Hn

Släpp hamnoien nu och skriv nåt kul :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Har ju ingen egen grogg. Nu hitta jag nån ny flaska jag gav mig på. Skum smak!

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har ju ingen egen grogg. Nu hitta jag nån ny flaska jag gav mig på. Skum smak!

Har ej provat, gott?

Dela på andra sajter

Släpp hamnoien nu och skriv nåt kul :thumbsup:

Har inget kul o skriva och jag har alldeles för kul med hamnoien för o släppa den :nyam: .

För topic så suger jag fortfarande på whiskyn/Hn

Dela på andra sajter

Har ej provat, gott?

Inte så god ihop med schweppes grapefruit. Men med vanlig tonic eller något annat är den säkert god... Eller snaps kanske

Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Var ute och promenerade en timme i rask takt. På vägen hem stannade vi och klämde två bira på puben. Sitter nu hemma och tar en bira och röker en Ramon Allones.

Vem f*n sa att det var tråkigt att motionera? :)

Har man motionerat i en timme är man helt klart värd en malt eller två. Själv har jag avverkat många mil idag :ele:

Nu blir det en grön :drunk:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...