mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En Pint Åbro., "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 mariestads old ox.... fantastiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 mariestads old ox.... fantastiskt!! Den är god.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Ett glas Paula, Malbec Argentina. + lite friterat på Jensens med frun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En Pint Åbro., Glöm förra frågan... Gamla målningen hänger kvar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En 8.a BenRiach...typ /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En 8.a BenRiach...typ /Hn Mjukstart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Mjukstart? Start och målgång i samma glas (hoppas jag ). Tänkte det skulle bli vit helg men törsten kom över mig när jag loggade in Trevlig helg och skål på dig/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Start och målgång i samma glas (hoppas jag ). Tänkte det skulle bli vit helg men törsten kom över mig när jag loggade in Trevlig helg och skål på dig/Hn Inget fel i att man kan ändra sig! Skål ta mig fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Ja eftersom jag vart på 7,5 orna tidigare i dag så börjar det bli dax å gå ner i varv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 GT "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Ja eftersom jag vart på 7,5 orna tidigare i dag så börjar det bli dax å gå ner i varv Du har missuppfattat clirre..man går ut stenhårt och sen ÖKAR man...man byter inte till nödraketer kl19 möjligtvis kl07 när allt är slut . Skål på dig gubbe/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En 8.a BenRiach...typ /Hn Det finns inget som heter en 8 whiskey.. Över 6 cl heter det en mugg... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Det finns inget som heter en 8 whiskey.. Över 6 cl heter det en mugg... FF Självklart! Det är ju buddahdag i dag och då dricker man ur kaffemugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Det finns inget som heter en 8 whiskey.. Över 6 cl heter det en mugg... FF Nja ,fyrorna och sexorna var slut... så jag tog 2st 4:or i GLASET det måste väl ändå bli en 8:a. Annars så blir det komvux för mig Skål på dig gubbe/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Du har missuppfattat clirre..man går ut stenhårt och sen ÖKAR man...man byter inte till nödraketer kl19 möjligtvis kl07 när allt är slut . Skål på dig gubbe/Hn Nja en annan är ju hårt hållen det gäller å inte reta upp Tigern När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nja en annan är ju hårt hållen det gäller å inte reta upp Tigern Ja stryk dom medhårs det är säkrast så /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nja en annan är ju hårt hållen det gäller å inte reta upp Tigern Det finns tidpunkter i livet då man måste fråga sig "Är jag en man eller en mus"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Det finns tidpunkter i livet då man måste fråga sig "Är jag en man eller en mus"? Piiip/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nja en annan är ju hårt hållen det gäller å inte reta upp Tigern Rivs hon då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En liten jäkel.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nja ,fyrorna och sexorna var slut... så jag tog 2st 4:or i GLASET det måste väl ändå bli en 8:a. Annars så blir det komvux för mig Skål på dig gubbe/Hn Skål på dig grabben, lite lungt blir det.. Farbrorn ska sätta ju kniven på finnen på torsdag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Iskallt citronvatten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Det finns tidpunkter i livet då man måste fråga sig "Är jag en man eller en mus"? Och vad kom du fram till? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 En liten jäkel.. En sån får det bli imorgon. Ska stå å hänga på låset imon på bolaget =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu