Enis Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Rödtjut till osten och nu bira "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2012 Här kör vi ingen fuldricka. Endast det bästa är gott nog Jag fick den av grabben Han tyckte inte om den Men clirre ska nog knäcka den När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Jag fick den av grabben Han tyckte inte om den Men clirre ska nog knäcka den Hur gick det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Hur gick det? Tror han lyckades..eller så knäckte den honom ..det har varit tyst idag/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Ja med en underbar söndags middag med grillade revben som frugan marinerat.. då måste man ha en god vodka till maten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2012 Hur gick det? Nja en får spä ut godiset med cola När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2012 Tror han lyckades..eller så knäckte den honom ..det har varit tyst idag/Hn Vart i svampskogen med pojkarna.bättre med 6 ögon än 2 sen vart det ica och lite belöning till dom.di komm änna in i stimm.Så nu rensar 14åringen för fullt.100kr till honom sen.Själv tog jag mig en lutare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Ja med en underbar söndags middag med grillade revben som frugan marinerat.. då måste man ha en god vodka till maten... Den såg ut som en orginalryss. Importerad eller? Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Den såg ut som en orginalryss. Importerad eller? Mvh Jepp var på semester och köpte 5 olika sorter.nice.får inte tag i detta här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Varit ute vid Jaktstugan å röjt av gräset (inte klippt sen förra året) dvs gått med röjsåg hele jävla dan i hettan... Så nu blev det faktiskt ett par iskalla Falcon Bayersk... Gissa om man blir behagligt trött å dåsig...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 En Sort Guld Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Ett par glas rose som grannen släppte ner till mig . Bra granne skickade ner ett par flaskor rött för ett par månader sen samt en halv flaska wiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 ett sista glas tempranillo.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Svart Vinbärs Balsam/Spirt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Ett gott rödtjut Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Kaffe i närheten av avenyn manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Nån smörja från Ica Maxi... Gör sig nog bättre med vodka i... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Tidig after work på Bryggeriet i Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Nu ser det mörkt ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 ÖL på sofflocket Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Nu blev det en Kastanjeblomst lager, mycket gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Bara en bira till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Motionspilsner medan jag väntar på att grillen ska bli varm Mariestads export, fullt drickvänlig, men vem har kommit på dessa små 33 cl burkar, man får ju motion av att gå å hmta nytt hela tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Var ute och promenerade en timme i rask takt. På vägen hem stannade vi och klämde två bira på puben. Sitter nu hemma och tar en bira och röker en Ramon Allones. Vem f*n sa att det var tråkigt att motionera? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Motionspilsner medan jag väntar på att grillen ska bli varm Mariestads export, fullt drickvänlig, men vem har kommit på dessa små 33 cl burkar, man får ju motion av att gå å hmta nytt hela tiden Klipp tre i taget. Perfekt då du får en full pint + bonus Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu