Towe Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Vodka Tonic.. ååååå mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 grön tuborg som gorocco lämnade kvar, egentligen inte så sugen efter den tuffa helgen men sista förbruknings dag närmade sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2012 grön tuborg som gorocco lämnade kvar, egentligen inte så sugen efter den tuffa helgen men sista förbruknings dag närmade sig... Det är lugnt har du hört nånting från HINGSTEN är han på G eller fortsätter han När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 "An' here I go again on my own Goin' down the only road I've ever known, Like a drifter I was born to drink alone" Något modifierad text... Heheehe tur att frugan sover..nu dags med en troika... Faan att ha semester i öst...så många vodka sorter så lite tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Siste skvätten av min Hong Tong. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Ikväll kör vi lite skumpa. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Just nu blir det detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Svartvinbärs te Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Isvatten Har jagat myrbon med gräsklipparn Ändrades Juli 26, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Chokladmjölk med en liten bulle. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Just nu blir det detta. Tyvärr har jag ingen flashig miljö för mitt ölintag,,, avis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 En liters pitcher Margarita på Texmex. Terminal 21 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 En liters pitcher Margarita på Texmex. Terminal 21 skicka bildbevis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 skicka bildbevis... Kommer när jag är tillbaka på hotellet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Lite Beer Sing i Heinekenglas.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 En kopp kaffe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Kommer när jag är tillbaka på hotellet Utlovad bild Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Fördrink till lunch.. Det som kallas semester? Vodka Tonic Får tyvärr bara bli en .. Kl 16.00 väntar tandläkaren.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Hittade guld i morsans skafferi idag!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Tyvärr har jag ingen flashig miljö för mitt ölintag,,, avis. Flash, ja. Satans otyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Igår kväll vid 02.00 tiden.. Nice var den faktiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Just nu en kall Chang Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Live & direct Soeng Sang Inkl en till trevlig mpr medlem från volvo lastvagnar. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Just nu en kall Chang Ha det Slut på chokladmjölken ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu