Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Sam sip sam

Chang export har bara 5 procent alkohol så där blev du lurad :y15:

Lurad ,han drog en vinstott som fick en god maltöl

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

Jag drack nyss 4 burkar Chang i smyg.

Hustrun upptagen med kontorsjobb, så hon såg inte detta.

Hade det inte varit skyfall, ,skulle jag gärna smyga iväg till 7/11 för påfyllning.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Käringas gömmda rötjut :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Loungevin i Manila...70ce15aa-38f6-863e.jpg

Här har de svenska krögarna mycket att lära det skall ALLTID finnas bordsvatten, även om man beställer vin !!!

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här har de svenska krögarna mycket att lära det skall ALLTID finnas bordsvatten, även om man beställer vin !!!

Mvh. borje222

Hellvette va du dricker Börje mitt inläg kom in som 2a fasen vi tryckte på enter sammtidigt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fan va gubbsen kör stänkare va jag än pubblicerar så kommer jag in som 3 eller4

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä här hender det Nada gubbsen är inte på G di slavar la till Thiaresan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men va föbelen inte ens Knasen e på G Väskslängaren

Dela på andra sajter

conservator

Käringas gömmda rötjut :thumbsup:

Hittade du det under motorhuven på er bil eller?

Dela på andra sajter

Lugn å vacker nu Clirre, har du fått i dej lite för många av darlingens rötjut nu, verkar vara svårt med stavningen nu

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Drack lite heiniken till maten nyss men nu blir det godnattchang :y15:

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hittade du det under motorhuven på er bil eller?

Torkskåpet :plea:

Dela på andra sajter

conservator

Torkskåpet :plea:

Frun hon tänker på ditt bästa när hon placerar den i "torkskåpet"

Dela på andra sajter

Hong Tong med Nam Soda och ett gäng kuber Nam Keng

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

carlsberg grön 5,0 gött!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

En Heineken live och direkt från polkanten..

ab624e72-c166-bf21.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Vodka Tonic..

3a0821dd-e43b-8217.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Oboy efter träning ger dig bättre resultat!

Posted on 21/02/2012

oboy_webb.jpg?w=227&h=300

Prestera bättre med chokladmjölk

Drick chokladmjölk

Det funkar lika bra, eller till och med bättre, än sportdryck eller gainers efter träning visar flera olika studier. Chokladmjölk innehåller en bra kombination av protein och kolhydrater, dvs. det du behöver för att återhämta dig. Billigare och dessutom mycket godare tycker jag!

En studie från James Madison University visar att chokladmjölk hjälper idrottare att få snarlik och till och med bättre muskelbyggnad och återhämtning efter träning jämfört med vanliga sportdrycker. Mjölkdrickarna fick också mest kroppsfett- förbrännande effekt och bättre återfuktning. Detta beror enligt undersökningen på chokladmjölkens optimala sammansättning av kolhydrater, proteiner, kalcium och elektrolyter. Intressant eftersom sportdryck inte innehåller varken fett eller protein…

En kombination av kolhydrater och protein har i många studier visat sig vara ett bättre alternativ vid muskelåterhämtning än enbart kolhydrater (som i sportdryck). Helst ska man blanda sin O´boy på lättmjölk eftersom fett inte tas upp så snabbt av kroppen och det är just det vi vill här. Men jag fortsätter hålla mig till min röda mjölk iaf. Jag dricker inte O´boy jämt och ständigt efter träning MEN det är ett bra alternativ till gainers att ta till direkt efter träning, inom 20 minuter, för återuppbyggnad av musklerna. Det förutsätter naturligtvis också att du tränat relativt HÅRT.

En annan studie från Texas University visar på samma resultat. Chokladmjölk är den mest idealiska återhämtningsdrycken ÄVEN för vanliga motionärer. Testerna har ju gjorts på elitidrottsmän…

Man noterade att de som drack chokladmjölk fick en ökad mängd muskler, mindre kroppsfett och bättre kondition jämfört med de som drack traditionell sportdryck. Testet gjordes på 10 cyklister med stor träningsvana, men i samma studie lät man även 32 personer med normal kondition delta i fem spinning pass per vecka. Gruppen delades sedan in i tre delar, varav en fick chokladmjölk att släcka törsten med och de andra vatten respektive sportdryck. Efter 4 1/2 vecka kunde forskarna se att de som druckit chokladmjölk hade dubbelt så stor konditionsförbättring mot de övriga i gruppen. Studien redovisar inte exakt vad som gör att fettsnål chokladmjölk har den här effekten, men man tror att det är blandningen av naturligt protein och kolhydrater som kan vara hemligheten. Källor: James Madison University – Study TexasUniversity Study – Må bra

Dela på andra sajter

Chang och mera Chang.

Åker hem i morgon bitti så det är lite deprimerande.

Gumman får väl väcka mig om det blir för mycket.

Nästan sex veckor i Thailand blev det.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...