Sam sip sam Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Öl Ändrades Juli 20, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Glas. Is. Is i glas. Sang som. Tjåck dii! Ändrades Juli 20, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Glas. Is. Is i glas. Sang som. Tjåck dii! Stekare!!! Tjåck dii!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nubbe Krama om den reeeliga Skaounepaougen från mej... Haa det så jävla bra det bara går, tjyvgubbar Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Sprit Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Sprit Haha. Kort och koncist!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Glas. Is. Is i glas. Sang som. Tjåck dii! När jag träffade dig och din trevliga familj i pattis så insåg jag att killar som du som är så avslappnade och har sin familj i kring sig har det lika bra hemma i regniga Sverige som i soliga Thailand.. Tjåck dii för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Flydde nu ifrån grannarna en stund medans barnbarnet ska sövas och dricker pripps blå, det norskaste som finns. Men det skiter jag i för tillfället, Jag har nämligen fått en låt som satt sig i huvvet på mig... En låt jag inte trodde jag skulle uppskatta något mer, men helt plötsligt satt den där i huvvet och curlade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Flydde nu ifrån grannarna en stund medans barnbarnet ska sövas och dricker pripps blå, det norskaste som finns. Men det skiter jag i för tillfället, Jag har nämligen fått en låt som satt sig i huvvet på mig... En låt jag inte trodde jag skulle uppskatta något mer, men helt plötsligt satt den där i huvvet och curlade Usch Byt http://youtu.be/eSMZkF8JDuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 idi*ter. di.fm och hardcore manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Haha, gillar väl Accept mer än Hammerfall. Men den låten satte sig i huvvet på mig, vet inte varför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Detta är en dryckestråd, gör rätt och posta om!! Knasen, Bibben och Nicholas är bannade. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Manhattan Kantarell!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Manhattan Kantarell!!! Recept tack manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Recept tack Absolut recept 3 stekta resten Absolut is Vispa som fan med krossad is! Redy! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 (ändrad) Laddar för morgondagen.Ska bli en härlig stund i rusets tecken F-n måste till bolaget i morgon(såg ju tunt ut i kylskåpet :crazy:Bilden speglar hur jag ska se min omgivning i morgon Ändrades Juli 20, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Absolut recept 3 stekta resten Absolut is Vispa som fan med krossad is! Redy! Magiskt, lite stekarvarning på den faktiskt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Abstinent eller? f-n va du darrar. Same same me na, men jag hade ju Grisdarra... hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Abstinent eller? f-n va du darrar. Same same me na, men jag hade ju Grisdarra... hehe Förväntansfull Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Förväntansfull Okok jag vet hur det känns... varje kväll... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Magiskt, lite stekarvarning på den faktiskt En svätt Absint förgyller! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nu blir det lite rödtjut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Tänkte ta och knäppa upp öl nr 2 men den hade Frugans djävla idi*t till son varit och snott utan att fråga... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Nu blir det lite rödtjut Tror jag inte, en liten smygstekare som inte vill avslöja att han photoshoppat sitt Rosévin till rött . manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Tror jag inte, en liten smygstekare som inte vill avslöja att han photoshoppat sitt Rosévin till rött . rosé och fanta på orginalbilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu