Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

Ett par droppar vatten så växer den som f-n smakerna utvecklas... Jaa i min värld alltså

Skall testa det, om nu inte ditt svar avser Borgmästarns Export..

Dela på andra sajter

Så lever en äkta skånestekare!!

Bara slottet som saknas, eller? ???

Tja, befinner mig just nu i kojan! :oops:

Dela på andra sajter

Skall testa det, om nu inte ditt svar avser Borgmästarns Export..

Nej jag menade dej, ta ett sugrör å droppa i vatten tills det händer... Du känner när...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Inga problem... ja med Singha iaf. ge mej en å möt mej på muggen efter en timma Ca. (jag är allergisk mot konserveringsmedlet i Thai Singhan) Exportvarianten funkar, men den är inte speciellt god. Inte ExportChangen heller.

Kanske mitt problem också (att man är allergisk mot konserveringsmedlet) - någon skit är det i alla fall - dricker jag mer än 1-2 öl av singha/Heineken så känns det som man vill spy - så när changen började säljas i los var det ju en befrielse och sen är den ju betydligt godare också!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Stark jävla whisky...

d9d375e4-b371-41ac.jpg

Tänkte du menade rökigheten men så såg jag 56% på etiketten som jag inte kände igen, ovanligt med dom procenten i en single malt. Brukar inte gilla att blanda i vatten ( förutom laphroaig som är den rökigaste) men detta kanske är ett sånt alternativ!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Nä tackar vet jag TIGER BEER. har gått från Singha till Chang till Leo nu föredrar jag Tiger beer

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hmmmm....Blev sugen på en LEO

post-3485-0-13714000-1342616537.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Man får tacka de Danska fuskbryggarna för det då det är den enda ölen i los som slinker ner såvida man vill dricka mer än en öl!

I Svedala finns det ju många goda öl att välja på och just nu dricks det en Mariestad.

Är det riktig Mariestadsöl eller är det spendrups?

Otto

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kanske mitt problem också (att man är allergisk mot konserveringsmedlet) - någon skit är det i alla fall - dricker jag mer än 1-2 öl av singha/Heineken så känns det som man vill spy - så när changen började säljas i los var det ju en befrielse och sen är den ju betydligt godare också!

Ja changen är ju fullsmetad med konserveringsmedel och resten ris och jag tycker inte om varken ris eller konserveringsmedel

Dela på andra sajter

LEO men för många till grill festen.

Nu blir det sängen. God natt

Solen är full och jag skiner

Dela på andra sajter

Ja changen är ju fullsmetad med konserveringsmedel och resten ris och jag tycker inte om varken ris eller konserveringsmedel

Kan du snälla berätta vilket öl som klarar att lagras veckovis kanske månadsvis i 35-40 gradig värme? Ja kanske San mig light isf. för den är så vidrig att mögelsporerna dör...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kan du snälla berätta vilket öl som klarar att lagras veckovis kanske månadsvis i 35-40 gradig värme? Ja kanske San mig light isf. för den är så vidrig att mögelsporerna dör...

Nej det kan jag inte ,men tyckte det vär kul att du gnällde på andra sorter ,när din favoritdryck innehåller mera konseveringsmedel en dom andra sorterna tillsammans ,vad jag tycker smakmässigt

Dela på andra sajter

Nu rinner den sista skvätten Dalwhinnie ned :nyam: Glada kvällar med grannarna på altanen har utarmat mitt whisky bestånd till den milda grad att det är tomt. Erbjudit de cognac i stället men se det har inte passat herrskapet alls :ledsen:

Men nu skall man inte gråta över sådant förgängligt OCH tyckte jag inte att jag hörde SKÅL från MPR etern :17:

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

En öl på Avenyn

Skål

5fc79901-e11f-f375.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Eftersom hela förra veckan var en vit vecka så har jag tagit mig 2 st Falcon export idag också :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Nu rinner den sista skvätten Dalwhinnie ned :nyam: Glada kvällar med grannarna på altanen har utarmat mitt whisky bestånd till den milda grad att det är tomt. Erbjudit de cognac i stället men se det har inte passat herrskapet alls :ledsen:

Men nu skall man inte gråta över sådant förgängligt OCH tyckte jag inte att jag hörde SKÅL från MPR etern :17:

schkåål
Dela på andra sajter

En öl i förorten med hamnoi

5fc79901-f0a6-e38e.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...