Borgmästarens Son Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Var så j*vla sugen på en Falcon export så de blev 2st kan bli en tredje också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Var så j*vla sugen på en Falcon export så de blev 2st kan bli en tredje också Inne på min tredje, skål på dig manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Inne på min tredje, skål på dig Lyxlirare, skål påre Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 (ändrad) Helt rätt mamma. En öl är en öl är en öl, så länge den inte är gjord på ris dvs. Chang är inte gjord på ris... Men ris finns i den, å det tillkom när de Danska fuskbryggarna gjorde receptet... Och jag har även svårt att acceptera varför Nassarnas Reinhetgebot skall ha någon som helst inverkan på Thailänskt öl... Nu jäklar blir det hett om öronen... Ändrades Juli 17, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 (ändrad) Chang är inte gjord på ris... Men ris finns i den, å det tillkom när de Danska fuskbryggarna gjorde receptet... Och jag har även svårt att acceptera varför Nassarnas Reinhetgebot skall ha någon som helst inverkan på Thailänskt öl... Nu jäklar blir det hett om öronen... Man får tacka de Danska fuskbryggarna för det då det är den enda ölen i los som slinker ner såvida man vill dricka mer än en öl! I Svedala finns det ju många goda öl att välja på och just nu dricks det en Mariestad. Ändrades Juli 17, 2012 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Chang är inte gjord på ris... Men ris finns i den, å det tillkom när de Danska fuskbryggarna gjorde receptet... Och jag har även svårt att acceptera varför Nassarnas Reinhetgebot skall ha någon som helst inverkan på Thailänskt öl... Nu jäklar blir det hett om öronen... Jo det brukar bli lite hett om öronen när man skriver något negativt om Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tror inte många skulle klara en blindtest av 4-5 öl här utan är bara snack om vad man tror tycker om. Grupptryck, politisk uppfattning, förstagångsupplevelse, %:en, priset? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jo det brukar bli lite hett om öronen när man skriver något negativt om Chang Hur är det med Elefantölen, är den Reinheitsgebotad? nån som vet?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jo det brukar bli lite hett om öronen när man skriver något negativt om Chang Håller med Maitan elefantxxxx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tror inte många skulle klara en blindtest av 4-5 öl här utan är bara snack om vad man tror tycker om. Grupptryck, politisk uppfattning, förstagångsupplevelse, %:en, priset? Inga problem... ja med Singha iaf. ge mej en å möt mej på muggen efter en timma Ca. (jag är allergisk mot konserveringsmedlet i Thai Singhan) Exportvarianten funkar, men den är inte speciellt god. Inte ExportChangen heller. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 (ändrad) Men grabbar alla vet ju vilken den bästa ölen är!!!! Kan ta de en gång till för dom som e lite tröga Falcon export Ändrades Juli 17, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Hejsan Jag har precis kommit hem och tar ett gals Coca Cola (från glasflaska) och förfriskar mig med. Snart skall jag göra i ordning ett par räksmörgåsar. Jag har grovt bröd från Sjöstrand & Erics bageri i Ängelholm som jag tänkte användaa som bas. Brer dessa med äkta smör. Jag använder i detta fallet Valio smör från Finland, ett utmärkt smör, tycker jag. Sedan på med majonär, räkor med mera och Vips!! Smaskiga mackor. Till dessa tar jag ett par fryskalla Absolut snapsar och en vanlig Pripps Blå 3,5. Sedan avrundar jag med kaffe och möjligen en liten Bushmills 10 år till detta. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jag tror inte många skulle klara en blindtest av 4-5 öl här utan är bara snack om vad man tror tycker om. Grupptryck, politisk uppfattning, förstagångsupplevelse, %:en, priset? Nja, Leo som är lite söt och Chang skulle jag definitivt känna skillnad på då changen behöver späs ut med is för att bli drickbar. Singha skulle jag också känna igen omgående då den har en hemsk eftersmak, Tiger tillsammans med Carlsberg och Heineken är lite blaskiga så dom 3 kanske jag skulle faila på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Hejsan Jag har precis kommit hem och tar ett gals Coca Cola (från glasflaska) och förfriskar mig med. Snart skall jag göra i ordning ett par räksmörgåsar. Jag har grovt bröd från Sjöstrand & Erics bageri i Ängelholm som jag tänkte användaa som bas. Brer dessa med äkta smör. Jag använder i detta fallet Valio smör från Finland, ett utmärkt smör, tycker jag. Sedan på med majonär, räkor med mera och Vips!! Smaskiga mackor. Till dessa tar jag ett par fryskalla Absolut snapsar och en vanlig Pripps Blå 3,5. Sedan avrundar jag med kaffe och möjligen en liten Bushmills 10 år till detta. MVH Nonki En äkta skånsk stekare, tar du av slipsen och knäpper upp den rosa skjortan innan nu lägger på räkorna är då min fråga? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jordnötter och en Clirr.. Tänkte på min vän på Bästkusten å blev lite sugen helt enkelt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Jordnötter och en Clirr.. Tänkte på min vän på Bästkusten å blev lite sugen helt enkelt... Då är det dags för en garagevideo från Odin Vi väntar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 En äkta skånsk stekare, tar du av slipsen och knäpper upp den rosa skjortan innan nu lägger på räkorna är då min fråga? Han skalar räkorna först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Då är det dags för en garagevideo från Odin Vi väntar. Haha, Jag åxå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Han skalar räkorna först Kan det inte bli kladd på slipsen då? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Stark jävla whisky... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Ett par droppar vatten så växer den som f-n smakerna utvecklas... Jaa i min värld alltså Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 En äkta skånsk stekare, tar du av slipsen och knäpper upp den rosa skjortan innan nu lägger på räkorna är då min fråga? Har haft vit skjorta idag. Till denna en lila fin slips! Som har åkt av redan och skjortan är uppkäppt Slängde av byxorna också i bara farten och springer omkring i kallesketerna MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Har haft vit skjorta idag. Till denna en lila fin slips! Som har åkt av redan och skjortan är uppkäppt Slängde av byxorna också i bara farten och springer omkring i kallesketerna MVH Nonki Så lever en äkta skånestekare!! Bara slottet som saknas, eller? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Har haft vit skjorta idag. Till denna en lila fin slips! Som har åkt av redan och skjortan är uppkäppt Slängde av byxorna också i bara farten och springer omkring i kallesketerna MVH Nonki En gammal hederlig kalsongfylla alltså Skål Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Så lever en äkta skånestekare!! Bara slottet som saknas, eller? Eller varför inte en stekt Kålle : "i förorten bra, men hemma bäst". hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu