Avregistrerad clion Inlagd December 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2010 Har trynat Vågar inte ta från vänster kistan skriker efter magoperationen om det slinker ner wisky När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Bangkok vaknar å clirre också Flyg till Udon Thani med Fritzen väntar så en rejäl frukost får det bli NU E FRÅGAN HÖGER ELLER VÄNSTER Äch det får bli mitten Gå och lägg dig så du orkar ta mer bilder Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2010 Gå och lägg dig så du orkar ta mer bilder Har sovit 5 timmar Kniven det får räcka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Jag dricker lite Apotekarnes Julmust. Blandat med lite absolut Men säg inte det imorgon. Jag gömde en av indigrienserna i källaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Clion. Skippa hela raden ta en chang och gå ut och fota istället. Vi behöver varma och fina bilder -18 i Mellerud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Lite kaffe så här på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Black Russians i Daytona Beach men mai pen rai! I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Här blandas det... absolut (massa sorter) Öl, whiskey, gin tonic också lite glögg på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Här blandas det... absolut (massa sorter) Öl, whiskey, gin tonic också lite glögg på det Fyllo he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Apotekarnes julmust Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Göteborgkaffe(Kahls)Tydligen ett gammalt lokalt rosteri från götet,smakar sådär.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 norrlands guld 3,5 gott. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 norrlands guld 3,5 gott. mvh walle Men inte bra för diabetes typ 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Det bästa förstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Men inte bra för diabetes typ 2 ja vet måne men va faan måste ju leva oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Apotekarnes julmust Mvh SWEDEMAN Såg att det finns många olika julmuster. Är det nån större skillnad på dom. Borde kanske inte vara det eftersom essensen kommer från samma källa. Eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Roberts i örebro,naturligtvis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Tja, jag föredrar Spendrups Nygårda... men nu öppnas en sparad whisky snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Tja...eftersom frågan ställts om vad vi dricker nu...jag dricker mitt Pau DÁrco-te. Botar allt från ont i tårna till svåraste cancer om man får tro inka-indianerna. Jag kanske skall förtydliga att de där inka-indianerna, dom tror jag inte på. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 jävlar va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Lakritsglögg slinker ner ikväll Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Hejsan Klämmer en Dugges Rudolf Ale och drar ett par Linie Akvavit snapsar till.. Smakar mycket bra till diverse småvarmt som ligger på plåten hela dagen och pyr...och tigger om att bli uppätet... Skåne finns givetvis i frysen men väntar lite med denna och låter den Norska Akvaviten komma till sin rätt utan störning från den Svenska Kungen, dvs SKÅNE!!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Här dricks det glögg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Systemet runt hörnet säljer Saku Kuld Estländsk Öl rekommenderas varmt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 26, 2010 Dela Inlagd December 26, 2010 Är det någon (Enis) som har smakat dessa, den till höger smakar som en blandning mellan öl och glögg Den här va helt ok... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu