Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1936

mamma bäng fan pappa käng

En Chang vid Hua Hin floating market

3d5a1ae0-b4a0-fc40.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Bacardi Black. Cola och lite pressad citron

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Family Mart Johnny deng.Drivar nu med 1 liter för 795 baht.70tissen kostar nästan lika lite. Blir såkert en till om några timmar.

En katoey är en tjej med glimten i örat

Dela på andra sajter

Vad jag kan se på bilden så har du följande gäster..Svampen(mjölk) Gammeldansken säger sig självt, 33:an (linieaquavit och åbro. Isbiten och du kör whiskyn.

Låter som en trevlig liten träff :thumbsup: .

Själv så tar jag en BenRiach med en skvätt vatten och fäller några tårar över borttappade poäng i Allsvenskan :cray: .

Trevlig kväll/Hn

Tyvärr så hade du fel även om härledningen var exemplarisk. :)

Satt och sörplade i mig Hakushun under kvällen och tyckte att den var sådär.

Yamazaki är en annan japanare som jag brukar köpa ibland och den passar min tunga och smaklökar mycket bättre.

Kommer lixom bättre överens med colan tycker jag.

Men så är den lite dyrare också. :)

Dela på andra sajter

Tyvärr så hade du fel även om härledningen var exemplarisk. :)

Satt och sörplade i mig Hakushun under kvällen och tyckte att den var sådär.

Yamazaki är en annan japanare som jag brukar köpa ibland och den passar min tunga och smaklökar mycket bättre.

Kommer lixom bättre överens med colan tycker jag.

Men så är den lite dyrare också. :)

Dricker du oxå finwhisky med cola????? Då har missbedömt dig fullständigt :wink: .

Håller med dig om Hakushun tycker den är ok men inte mer, grejen var så att frugan hade hört mig prata om japansk whisky (yamazaki).

Jag hade aldrig smakat det innan och var nyfiken på japansk whisky.

Detta hade hon kommit ihåg till min födelsedag och gått till bolaget och blivit rekommenderad Hakushun.

Igår så frågade hon bekymrat om jag inte gillade whiskyn hon hade köpt till mig.

Jo älskling den är jättegod sa jag...Men varför dricker du så lite då? :giggle: Ja dom är härliga ibland.

För o vara riktigt ontopic så dricker jag just nu en 12y BenRiach :)

Trevlig kväll Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Dricker du oxå finwhisky med cola? ???? Då har missbedömt dig fullständigt :wink: .

Håller med dig om Hakushun tycker den är ok men inte mer, grejen var så att frugan hade hört mig prata om japansk whisky (yamazaki).

Jag hade aldrig smakat det innan och var nyfiken på japansk whisky.

Detta hade hon kommit ihåg till min födelsedag och gått till bolaget och blivit rekommenderad Hakushun.

Igår så frågade hon bekymrat om jag inte gillade whiskyn hon hade köpt till mig.

Jo älskling den är jättegod sa jag...Men varför dricker du så lite då? :giggle: Ja dom är härliga ibland.

För o vara riktigt ontopic så dricker jag just nu en 12y BenRiach :)

Trevlig kväll Hn

Mitt problem är att jag blir så jävla dålig om jag dricker ren whisky, eller ren sprit över huvud taget.

Har lite problem med sur mage och klen lever ( ingen aning varför :) ) så jag måste vara försiktig.

Så därför tar jag all starkdricka med cola.

Smuttar gärna utan cola för att smaka, men ska jag sitta och dricka en kväll så måste jag blanda.

Och... bättre whiskys gör sig alltid bättre - även om man hädar. :)

Tror vi får köra lite japansk whiskey när jag kommer till götet. Såg att det fanns några andra sorter på systemet.

Dela på andra sajter

Mitt problem är att jag blir så jävla dålig om jag dricker ren whisky, eller ren sprit över huvud taget.

Har lite problem med sur mage och klen lever ( ingen aning varför :) ) så jag måste vara försiktig.

Så därför tar jag all starkdricka med cola.

Smuttar gärna utan cola för att smaka, men ska jag sitta och dricka en kväll så måste jag blanda.

Och... bättre whiskys gör sig alltid bättre - även om man hädar. :)

Tror vi får köra lite japansk whiskey när jag kommer till götet. Såg att det fanns några andra sorter på systemet.

Det är så alltså..Har bara provat billig whisky med cola .har inte haft mage(läs plånbok :wink: ) att prova dyringar med cola.

Men man skall inte dö nyfiken, låter trevligt :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Det är så alltså..Har bara provat billig whisky med cola .har inte haft mage(läs plånbok :wink: ) att prova dyringar med cola.

Men man skall inte dö nyfiken, låter trevligt :) /Hn

Jack Coke var min stående beställning sista åren i Thailand. Tror jag är lite skadad av det också. :)

Fördelen med att dricka en dyr whiskey med cola är att whiskyn håller längre!

Det blir billigare att spä ut whiskyn med cola eftersom det går åt mindre.

Så ju dyrare whisky - ju mer cola! :wink:

Dela på andra sajter

Beer Singha..ab624e72-e0c5-a7b1.jpg

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Beer Singha..ab624e72-e0c5-a7b1.jpg

Men snälla mamma. På float market drack du ju riktig öl nyss.

Varför denna nedvärdering ???

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Kaffe på Avenyn

5fc790dc-0143-8ad3.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Men snälla mamma. På float market drack du ju riktig öl nyss.

Varför denna nedvärdering ???

En öl är en öl är en öl..

På ställen som mestadels frekventeras av thai så är det Singha och Heineken som gäller och där hamnar man ju när man är i Thailand...

Men en öl är en öl är en öl..

Men tammetusan om man inte skulle ta sig ner Sukhumuvit i veckan och få sig en Hoegarden på tap så man får en ÖL i det här landet också.. :)

Med vänlig hälsning,

..

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

En öl är en öl är en öl..

På ställen som mestadels frekventeras av thai så är det Singha och Heineken som gäller och där hamnar man ju när man är i Thailand...

Men en öl är en öl är en öl..

Men tammetusan om man inte skulle ta sig ner Sukhumuvit i veckan och få sig en Hoegarden på tap så man får en ÖL i det här landet också.. :)

Med vänlig hälsning,

..

Helt rätt mamma. En öl är en öl är en öl, så länge den inte är gjord på ris dvs. :P

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Polsk Vodka och Sprite

Vilket säker kommer att märkas på antal inlägg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Loka citron

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Då jag var över till eckerö i lördags så blir det både norrlands export, carlsberg, lapin kulta och Long Drinks idag, åker en sväng till i morgon så man klarar sig några veckor till

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...