Buta Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Jim Beam igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 En Chang vid Hua Hin floating market "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Bacardi Black. Cola och lite pressad citron Ändrades Juli 15, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lang Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Family Mart Johnny deng.Drivar nu med 1 liter för 795 baht.70tissen kostar nästan lika lite. Blir såkert en till om några timmar. En katoey är en tjej med glimten i örat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 SS o cola is tha shit! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vad jag kan se på bilden så har du följande gäster..Svampen(mjölk) Gammeldansken säger sig självt, 33:an (linieaquavit och åbro. Isbiten och du kör whiskyn. Låter som en trevlig liten träff . Själv så tar jag en BenRiach med en skvätt vatten och fäller några tårar över borttappade poäng i Allsvenskan . Trevlig kväll/Hn Tyvärr så hade du fel även om härledningen var exemplarisk. Satt och sörplade i mig Hakushun under kvällen och tyckte att den var sådär. Yamazaki är en annan japanare som jag brukar köpa ibland och den passar min tunga och smaklökar mycket bättre. Kommer lixom bättre överens med colan tycker jag. Men så är den lite dyrare också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Tyvärr så hade du fel även om härledningen var exemplarisk. Satt och sörplade i mig Hakushun under kvällen och tyckte att den var sådär. Yamazaki är en annan japanare som jag brukar köpa ibland och den passar min tunga och smaklökar mycket bättre. Kommer lixom bättre överens med colan tycker jag. Men så är den lite dyrare också. Dricker du oxå finwhisky med cola?? Då har missbedömt dig fullständigt . Håller med dig om Hakushun tycker den är ok men inte mer, grejen var så att frugan hade hört mig prata om japansk whisky (yamazaki). Jag hade aldrig smakat det innan och var nyfiken på japansk whisky. Detta hade hon kommit ihåg till min födelsedag och gått till bolaget och blivit rekommenderad Hakushun. Igår så frågade hon bekymrat om jag inte gillade whiskyn hon hade köpt till mig. Jo älskling den är jättegod sa jag...Men varför dricker du så lite då? Ja dom är härliga ibland. För o vara riktigt ontopic så dricker jag just nu en 12y BenRiach Trevlig kväll Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Dricker du oxå finwhisky med cola? ? Då har missbedömt dig fullständigt . Håller med dig om Hakushun tycker den är ok men inte mer, grejen var så att frugan hade hört mig prata om japansk whisky (yamazaki). Jag hade aldrig smakat det innan och var nyfiken på japansk whisky. Detta hade hon kommit ihåg till min födelsedag och gått till bolaget och blivit rekommenderad Hakushun. Igår så frågade hon bekymrat om jag inte gillade whiskyn hon hade köpt till mig. Jo älskling den är jättegod sa jag...Men varför dricker du så lite då? Ja dom är härliga ibland. För o vara riktigt ontopic så dricker jag just nu en 12y BenRiach Trevlig kväll Hn Mitt problem är att jag blir så jävla dålig om jag dricker ren whisky, eller ren sprit över huvud taget. Har lite problem med sur mage och klen lever ( ingen aning varför ) så jag måste vara försiktig. Så därför tar jag all starkdricka med cola. Smuttar gärna utan cola för att smaka, men ska jag sitta och dricka en kväll så måste jag blanda. Och... bättre whiskys gör sig alltid bättre - även om man hädar. Tror vi får köra lite japansk whiskey när jag kommer till götet. Såg att det fanns några andra sorter på systemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Mitt problem är att jag blir så jävla dålig om jag dricker ren whisky, eller ren sprit över huvud taget. Har lite problem med sur mage och klen lever ( ingen aning varför ) så jag måste vara försiktig. Så därför tar jag all starkdricka med cola. Smuttar gärna utan cola för att smaka, men ska jag sitta och dricka en kväll så måste jag blanda. Och... bättre whiskys gör sig alltid bättre - även om man hädar. Tror vi får köra lite japansk whiskey när jag kommer till götet. Såg att det fanns några andra sorter på systemet. Det är så alltså..Har bara provat billig whisky med cola .har inte haft mage(läs plånbok ) att prova dyringar med cola. Men man skall inte dö nyfiken, låter trevligt /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Det är så alltså..Har bara provat billig whisky med cola .har inte haft mage(läs plånbok ) att prova dyringar med cola. Men man skall inte dö nyfiken, låter trevligt /Hn Jack Coke var min stående beställning sista åren i Thailand. Tror jag är lite skadad av det också. Fördelen med att dricka en dyr whiskey med cola är att whiskyn håller längre! Det blir billigare att spä ut whiskyn med cola eftersom det går åt mindre. Så ju dyrare whisky - ju mer cola! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 För mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Beer Singha.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Beer Singha.. Men snälla mamma. På float market drack du ju riktig öl nyss. Varför denna nedvärdering Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Kaffe på Avenyn manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Men snälla mamma. På float market drack du ju riktig öl nyss. Varför denna nedvärdering En öl är en öl är en öl.. På ställen som mestadels frekventeras av thai så är det Singha och Heineken som gäller och där hamnar man ju när man är i Thailand... Men en öl är en öl är en öl.. Men tammetusan om man inte skulle ta sig ner Sukhumuvit i veckan och få sig en Hoegarden på tap så man får en ÖL i det här landet också.. Med vänlig hälsning, .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Detta Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Efter åtta och en grogg på polarens landställe. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 En öl är en öl är en öl.. På ställen som mestadels frekventeras av thai så är det Singha och Heineken som gäller och där hamnar man ju när man är i Thailand... Men en öl är en öl är en öl.. Men tammetusan om man inte skulle ta sig ner Sukhumuvit i veckan och få sig en Hoegarden på tap så man får en ÖL i det här landet också.. Med vänlig hälsning, .. Helt rätt mamma. En öl är en öl är en öl, så länge den inte är gjord på ris dvs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 jättegott rödtjut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Polsk Vodka och Sprite Vilket säker kommer att märkas på antal inlägg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Janis Joplins favortidricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Loka citron Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Då jag var över till eckerö i lördags så blir det både norrlands export, carlsberg, lapin kulta och Long Drinks idag, åker en sväng till i morgon så man klarar sig några veckor till För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu