Rayong Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Ett glas rött och lyssnar sommar i P1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 En kopp gevalia med en skvätt klöverlikör(kul ord) och en göteborgsprima under läppen. Trevlig dag/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 American Coffee på Swensens till en stor skål glass på JJ Market. jatujack. Bangkok Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Svenskt kaffe hemma buhhhhuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Mackmyra med cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Semesteröl Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 just nu Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Va sugen jag blev på en ouzo, men idag får man hålla sig nykter. Idag kommer alla kottar till lunch.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 På landet har vi en trevlig sed, klockan 16.00 börjar cocktail hour. Först ut idag blev en Papegoja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 På landet har vi en trevlig sed, klockan 16.00 börjar cocktail hour. Först ut idag blev en Papegoja. Aha en Pastis.samesame but olika min Ouzo Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 En stor flarra Leo, och precis tagit en Lao Kao 40, finaste spriten du kan få...ekologisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Bara en Norrlands 3,5.Jobb i helgen,semester på måndag,Thailand på tisdag.Då Jävl.blir det kalas vill jag lova. :thumbsup: PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Aha en Pastis.samesame but olika min Ouzo Gott med lite flytande lakrits. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 IrishCoffee, är det nån i närheten så kom in på ett smakprov! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Är hos grannen och kollar travet och då blir man i tvingad grogg vare sig man vill eller inte, att man är halvt invalid är ingen ursäkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Är hos grannen och kollar travet och då blir man i tvingad grogg vare sig man vill eller inte, att man är halvt invalid är ingen ursäkt Var glad att du inte är en travhäst, då hade du varit på väg till korvfabriken nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Pepsi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 En kall GT Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 F-n, tror jag går och gör mig en skruvmejsel. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Svartvinbärssaft ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Lite av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Lite av varje. Vad jag kan se på bilden så har du följande gäster..Svampen(mjölk) Gammeldansken säger sig självt, 33:an (linieaquavit och åbro. Isbiten och du kör whiskyn. Låter som en trevlig liten träff . Själv så tar jag en BenRiach med en skvätt vatten och fäller några tårar över borttappade poäng i Allsvenskan . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Ramlösa granatäpple Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Ramlösa granatäpple Gott får nog med ta mig ett glas så jag inte blir uppkäftig. Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vatten o cocacola----men det går nog över mot Changhållet framåt eftermiddagen då hettan blir (o)lidlig! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu