thai412 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ser betydlgt bättre ut det som knasen o noBuzz får i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen våldtar en 18-åring! Snacka om pärlor till svin ge knasfan en dunk hemkört så han känner sig som hemma. Har man levt i trollskogen så länge som han så är det inte lätt att veta hur man skall bete sig bland folk. Senast sågs han inta en näringsriktig måltid för en gångs skull. Ha en trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen våldtar en 18-åring! Finns det inget dårhus i närheten som du kan lämna i honom. Det vad han gör är syndigt dåraktigt, så ring efter dårbilen o lämna av han... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen sa att om 18-åringen var så där äcklig t.o.m med Cola så kan man lika bra vaska 15-åringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen sa att om 18-åringen var så där äcklig t.o.m med Cola så kan man lika bra vaska 15-åringen. Haha kungligt Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Snacka om pärlor till svin ge knasfan en dunk hemkört så han känner sig som hemma. Har man levt i trollskogen så länge som han så är det inte lätt att veta hur man skall bete sig bland folk. Senast sågs han inta en näringsriktig måltid för en gångs skull. Ha en trevlig kväll/Hn 55 underbart När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen sa att om 18-åringen var så där äcklig t.o.m med Cola så kan man lika bra vaska 15-åringen. Då skulle du vart med när han var i Gbg på sin första forumträff.truten stod som en brandspruta längs med avenyn 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen sa att om 18-åringen var så där äcklig t.o.m med Cola så kan man lika bra vaska 15-åringen. Vad har hänt med vänsterfoten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen sa att om 18-åringen var så där äcklig t.o.m med Cola så kan man lika bra vaska 15-åringen. Dom har opererat knasen i fel ände det skulle var en lopotomi istället.. Det måste vara alldeles för många nysvenska läkare i Uppsala.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 (ändrad) Knasen vart lite för knäpp på slutet då vi fick ringa hans mamma som fick komma och hämta honom. Ändrades Juli 13, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Pilsner Urqurell En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Är otroligt sugen på att öppna och smaka lite på Hakushu'n. Det är ju faktiskt en bjud-whiskey och man vill ju vara säker på att den är god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Vad har hänt med vänsterfoten? Han har skönhetsopererat sig eftersom han inte var så nöjd med sina tår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Han har skönhetsopererat sig eftersom han inte var så nöjd med sina tår. Jaha,han har alltså iåtit operera bort svettkörtlarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jävla k*kinternet funkar inte.. Har testat med nya kablar och allt. .. Snscka om fredag den 13:e invalid och utan internet Får hålla mig till godo med megasegt edge på iphonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Bärs blandat med mera bärs... MVH Tommy Same same. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jävla k*kinternet funkar inte.. Har testat med nya kablar och allt. .. Snscka om fredag den 13:e invalid och utan internet Får hålla mig till godo med megasegt edge på iphonen Rätt åt dig! Det är straffet för den som begår helgerån och vaskar findricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jävla k*kinternet funkar inte.. Har testat med nya kablar och allt. .. Snscka om fredag den 13:e invalid och utan internet Får hålla mig till godo med megasegt edge på iphonen Ta med dig routern hit då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ta med dig routern hit då! Inte routern, har koplat direkt från modem till datorn och det funkar inte... Voi vitto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Tja ,Single malt (Jura), Calvados , Norrlands guld & så var det vist lite röd tjut. hmmm jag undra om jag får upp häng ränner & sista läkten tills i morgon. & på hela helvete slog jag huve ut av helvete i dörr karmen när jag skulle hämta mer pilsner i jord källarn. Tja lite sympati fick man av kärringen tills man spillde upp nästa drink he he. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Rätt åt dig! Det är straffet för den som begår helgerån och vaskar findricka! Jävla finkeldricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Same same. MVH Tommy Va svarar du på ditt egna inläg .Ska du kopiera clirre Bra får man inga snabba svar så kör man När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ta med dig routern hit då! Stressa inte Knasfan då ringer han snart till svampen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Norlands Guld 3.5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Inte routern, har koplat direkt från modem till datorn och det funkar inte... Voi vitto Aj då. Har du testat att trycka Ctrl-F5? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu