mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 (ändrad) Får väl erkänna att slatten i den blå Smirnoffen från Arlanda tog slut i kväll. Oh min älskade... Vi hade så trevliga möten du och jag med Mr Tonic och Herr Red Bull ... Men ikväll känns det som jag våldtog j dig vid vårt möte med Herr Cola Light ... Sorry my darling... Ska vårda bättre i framtiden... But as we say in swedish: Nöden har ingen lag.. Speaking about the law... Med vänlig hälsning, ... Ändrades Juli 12, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 En Pabst Blue Ribbon! Tack Enis för tipset, visste inte att dom fanns på Gröna skylten. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 lite rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Spendrup Bright... Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Kaffe än så länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Samma här,mitt morgonkaffe och starkare blir det inte idag. Kanonväder verkar det bli,tack för det,då blir det golf,såklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Volvo-mocka de luxe Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Volvo-mocka de luxe Mja, såg väl inte direkt så gott ut. Det var nog bättre fart på shotsen hos Kenta på Soi Eric i Patong. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Dagens skörd.. Vodka Cola på Ballen.. En liten Jim Beam som apertif.. När den kom in trodde jag först att jag fått den med sugrör.. Men det var en röraruntpinne.. Två Chang satt fint till Pizza.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Bärs blandat med mera bärs... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Bowmore bara Buzzjäveln får upp flaskan någon gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 (ändrad) En kall Chang. Det är väl på ett sätt tur att 33:an är avstängd och inte kan kommentera detta inlägg men jag saknar gubben och önskar honom välkommen tillbaka Fritz.. Ändrades Juli 13, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Guiness -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen fixade inte det där med bilder så jag får lägga upp några snabba.. Knasen kom med lite sjysst whiskey.. Som var riktigt rökig. Vilket märktes när man öppnade. Smaskens... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Bowmore bara Buzzjäveln får upp flaskan någon gång Det är ju skit att knasfan måste posta "Efter"-bilden först. Man är ju som snyggast innan man börjar dricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Gott & Blandat påse från bolaget, gött å byta smak på pilsnern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Falcon Export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jim Beam, min favo whiskey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ett glas Hakushu...en 12-årig japansk singelmalt...Gott skit Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ett glas Hakushu...en 12-årig japansk singelmalt...Gott skit Bra där.. köpte en sådan till i morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Knasen våldtar en 18-åring! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Chang och rissoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 En Ubåt,, # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2012 Salus populi suprema lex klassisk lager 7,2% å va fan e det för nåt .E det Stockholm eler Go e den i alla fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 lamai64..Volvo-mocka de luxe e ingen höjdare precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu