andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kaffe, morot/apelsinjuice... Kaffe, känsligt ämne. Vad för kaffe är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kaffe, känsligt ämne. Vad för kaffe är det? Skit i det du gubbjävel, det är ett grymt gott kaffe!!!!!!! (vete fan varför jag la in en symiley på en skitande häst?) Den sist känns bättre. Kaffedrickandet är historia nu är det gött rötjut i glaset. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Hejsan Jag dricker Lövbergs lila just nu men säg det inte för någon.jag får egentligen bara dricka Zoegas Skånerost.. Mmmm...fasiken vad det här Lila smakar bra....(schhhhhh.) MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Stockholm 5,3 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 En Vodka Tonic.. En stor jäkel med mycket is... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Tja.. Kör Röd Kratting med Stor Vodka och mycket is medans vi är i gång ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Blev fan en Chang till i lobbyn. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Tänkte prova finsk glögg i kväll Bättre sömnpiller finns inte “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2012 (ändrad) Fan va ni dricker svårt å hänga me har dratt i mig 3st 7.2 er å är ine på husets vin nu här vilar inga lesamheter Ändrades Juli 11, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Fan va ni dricker svårt å hänga me har dratt i mig 3st 7.2 er å är ine på husets vin nu här vilar inga lesamheter Ta det lite försiktigt Clion, annars kanske du inte hittar ut ur garaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Efter 2 turer till jobbet, kört 16 miil o jobbat extra på semestern så belönar jag mig med Arboga 7,3... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Ett glas kall mjölk med några vaniljdrömmar till. Sen blir det en kopp "Lövbergs" kaffe Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Ron Zacapa. 23årig tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Bushmills från 1608. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Gt Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Cola, tyvärr utan jack idag Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Ron Zacapa. 23årig tror jag Sitter o super på sprit från Guatemala ? http://www.romrom.se/ron-zacapa-23 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Chum Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Dricker lite avslagen pepsi-max. Utan alkohol eftersom det ska ja ändå få så mycket av imorn och i övermorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Sitter o super på sprit från Guatemala ? http://www.romrom.se/ron-zacapa-23 Höghöjds rom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Dax för en kall Zeunerts Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Isad Stallhagens US Red lager Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Herrljunga äpplecider 0,7 % Till helgen vänder jag på siffrorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Ramlösa granatäpple Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu