Tallviking Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Jag super inte ,men inte fan behöver jag förstöra ölen med is ,utan jag trär på en kondom ,men kanske för komplicerat för dig ? Kanske bättre du håller dig till sodavatten ! Har du någonsin i livet funderat på att olika människor kan ha olika smak. Och dessutom accepterat det utan att vara otrevlig mot andra som har annan smak än du ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Har du någonsin i livet funderat på att olika människor kan ha olika smak. Och dessutom accepterat det utan att vara otrevlig mot andra som har annan smak än du ? Jo det accepterar jag och jag vet att alla har olika smak och jag är mkt tacksam att jag inte har samma smak som dig och att jag inte är lika otrevlig som du är !! Det finns en yttrandefrihet på forumet precis som i sverige och jag har rätt att tycka att en produkt är skit om jag tycker det!! och även svara dig på dina spydiga svar som att påskina att jag super ,det vet inte du ett skit om och jag påstår fortfarande att slå is i en redan kall öl (är korkat och förstör ölsmaken) thaiarna gör det när dom inte har kylmöjligheter , men up to u så jag är evennerligt tacksam att jag inte har din ölsmak och sedan komma med det plumpa svaret jag super inte ha ha !1 Och jag tänker fortfarande säga vad jag tycker och tänker om dåliga produkter det bestämmer jag och inte du , som du så gärna skulle vilja , men din tid som militär är över glöm inte det Ha en trevlig dag Mvh Den rake fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Jo det accepterar jag och jag vet att alla har olika smak och jag är mkt tacksam att jag inte har samma smak som dig och att jag inte är lika otrevlig som du är !! Det finns en yttrandefrihet på forumet precis som i sverige och jag har rätt att tycka att en produkt är skit om jag tycker det!! och även svara dig på dina spydiga svar som att påskina att jag super ,det vet inte du ett skit om och jag påstår fortfarande att slå is i en redan kall öl (är korkat och förstör ölsmaken) thaiarna gör det när dom inte har kylmöjligheter , men up to u så jag är evennerligt tacksam att jag inte har din ölsmak och sedan komma med det plumpa svaret jag super inte ha ha !1 Och jag tänker fortfarande säga vad jag tycker och tänker om dåliga produkter det bestämmer jag och inte du , som du så gärna skulle vilja , men din tid som militär är över glöm inte det Ha en trevlig dag Mvh Den rake fan Lika otrevlig och nedlåtande som vanligt.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Lika otrevlig och nedlåtande som vanligt.. Jasså tycker du inte värre en dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Lika otrevlig och nedlåtande som vanligt.. Nej, men ett rakt svar utan några som helst krusiduller Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Lika otrevlig och nedlåtande som vanligt.. Citerar din signatur: Being nice is overrated Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 mariestads old ox...jättegott!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Nej, men ett rakt svar utan några som helst krusiduller Nämen så duktigt då. Ska vi klappa händerna nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 mariestads old ox...jättegott!!!! hehe same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Har du någonsin i livet funderat på att olika människor kan ha olika smak. Och dessutom accepterat det utan att vara otrevlig mot andra som har annan smak än du ? Intressant att du tycker det. Applicera den tanken på att andra människor kan ha olika politiska värderingar också så kanske det finns hopp. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Kaffe, morot/apelsinjuice... Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Hejsan Tog mig en jäkel bestående av Absolut Ren Absolut Vodka..väl infrusen.. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 En härlig kopp kaffe. Otroligt fina bönor det här. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 San Mig light. Man måste ju tänka på figuren,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Whisky och Cola med lite snacks Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Whisky och Cola med lite snacks Bra mängdprioritering av ingredienserna där TV, det låter som en blandning med krut i. Inte lika blaskigt som ett vanligt glas Cola med Whisky i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) Bra mängdprioritering av ingredienserna där TV, det låter som en blandning med krut i. Inte lika blaskigt som ett vanligt glas Cola med Whisky i Har ju inte ätit middag ännu så man får inte förstöra "aptiten" Just nu hällregnar det här i Rayong så det blir lite slösurf och innemys ikväll Ändrades Juli 9, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Har ju inte ätit middag ännu så man får inte förstöra "aptiten" Just nu hällregnar det här i Rayong så det blir lite slösurf och innemys ikväll Det låter riktigt trevligt, men ligger det en tub Tonaf på bordet bredvid glaset - eller har fukten och regnvädret orsakat att det kliar någon annanstans på Vikingen? ha ha . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Det låter riktigt trevligt, men ligger det en tub Tonaf på bordet bredvid glaset - eller har fukten och regnvädret orsakat att det kliar någon annanstans på Vikingen? ha ha . . Nope. Det är "Fucicort", mot myggbetten Fick tips av någon här på MPR i mygg-tråden och kan rapportera att det minskar klart kliandet och myggbetten försvinner mycket fortare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Nope. Det är "Fucicort", mot myggbetten Fick tips av någon här på MPR i mygg-tråden och kan rapportera att det minskar klart kliandet och myggbetten försvinner mycket fortare testa tigerbalsam eller monkey så försvinner kliandet omgående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Mer Whisky brukar oxå funka bra Själv sitter jag med en Jack i handen, dock utan cola. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Ramlösa Mango. Sattan så god den e. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Tallvikings recept på malariaprofylax. Slurp! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 H2O "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 [attachment=162274:ImageUploadedByTapatalk1341849808.465154.jpg Tillbaka under korkeken och bättrar på grönsaksintaget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu