elikswe Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Dom säger ju att alla önskar en vit jul. får passa på att supa innan mao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Coca cola är det som gäller just nu Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Fick en sådan här av frugan i julklapp, så den provas just nu, skapligt god med cola. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Suger på en jättevirre mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Sitter och suger på en lättglögg utblandad med Whiskey. En blended som Gordon Ramsey skule rekomendera men eftersom ni är ett gäng efterblivna jävlar så tror jag att övertydligeheten är ett måste. Hej svejs!!! No affence.. men en blended är ... Blended, jag kan åxå dricka en blend, men om du hittar en single som du gillar så är det iaf. för mej jäkligt svårt att uppskatta en blended till fullo. Nu är inte alla Odin å en jävla tur e det. Så skål på dej NN. med en vedervärdig glögg från nåt Svenskt saftfabrikat. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 No affence.. men en blended är ... Blended, jag kan åxå dricka en blend, men om du hittar en single som du gillar så är det iaf. för mej jäkligt svårt att uppskatta en blended till fullo. Håller med du men ibland kan jag njuta av en enkel okomplicerad blended . mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Ja för fan helt korrekt. Men det där lilla sista saknas då, men de e fullt njutbart Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Hedrade min gamle far med en julsup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Just nu,,grumliga hissen # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Auchentochan 12 årig singel malt dagen till ära,sen tror jag de får bli några elaka tomten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Ja för fan helt korrekt. Men det där lilla sista saknas då, men de e fullt njutbart Mja, single malt berättar inget om smaken utan säger endast att den kommer från ett visst destilleri. Där blendas den numera ofta med andra destilat och fat. Sen kan man ju förvisso tycka om en viss single malt men att prata om single malt i generella ordalag är som att prata om vin från gröna buteljer. Smakrådaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Mja, single malt berättar inget om smaken utan säger endast att den kommer från ett visst destilleri. Där blendas den numera ofta med andra destilat och fat. Sen kan man ju förvisso tycka om en viss single malt men att prata om single malt i generella ordalag är som att prata om vin från gröna buteljer. Smakrådaren Arne Om du läser hela tråden, eller bara backar några poster innan de du citerade så skrev jag just det. Öm du har turen att hitta en single som passar din gom. OSV. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Mja, single malt berättar inget om smaken utan säger endast att den kommer från ett visst destilleri. Där blendas den numera ofta med andra destilat och fat. Sen kan man ju förvisso tycka om en viss single malt men att prata om single malt i generella ordalag är som att prata om vin från gröna buteljer. Smakrådaren Arne Om du läste Odin´s föregående inlägg så forstår du vad han menade, för där sa han precis vad du säger att om man har fått smak för en specifik single malt så föredrar man den. Man måste inte alltid missförstå allt eller hur ? Måste man när man skriver på MPR förklara allt som i en skolbok för att inte bli påhoppad ? År det så j***ligt roligt att ifrågasätta allt eller är det av ren okunnskap det görs ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Ska snart gå ut och sätta på kaffet hej micke! shinga här nere i pattis mmmm gottt hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Om du läser hela tråden, eller bara backar några poster innan de du citerade så skrev jag just det. Öm du har turen att hitta en single som passar din gom. OSV. Jo, det var det som jag såg och därför skrev jag inlägget. Man kan ju lika gärna ha turen att hitta någon blended wirre som man gillar. MVH/BanArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Om du läste Odin´s föregående inlägg så forstår du vad han menade, för där sa han precis vad du säger att om man har fått smak för en specifik single malt så föredrar man den. Man måste inte alltid missförstå allt eller hur ? Måste man när man skriver på MPR förklara allt som i en skolbok för att inte bli påhoppad ? År det så j***ligt roligt att ifrågasätta allt eller är det av ren okunnskap det görs ? mvh Mja, är det månne ett missnöje med tomtens gåvor som får Er att krevera i svordomar denna afton eller är det bara för mycket glögg? Ni får orera precis hur mycket Ni vill om single maltens förträfflighet och jag får skriva vad jag vill om detta. MVH/BanArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Mja, är det månne ett missnöje med tomtens gåvor som får Er att krevera i svordomar denna afton eller är det bara för mycket glögg? Ni får orera precis hur mycket Ni vill om single maltens förträfflighet och jag får skriva vad jag vill om detta. MVH/BanArne Nej jag är ganska så nykter ,men igen så skrev jag samtidigt som Odin svarade o dom sista raderna i förra inlägget var inte riktat till enbart BanArne . Vilket jag tror han förstod mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Helt Rätt Arne, och jag tycker mej kunna läsa mellan raderna att även du käre bror blir varm i hjärtat av just din single malt. Min favorit är Laphroaigh 16 year's, men jag kan även inmundiga Bells blended, Bells är den blended som innehåller mest Laphroaigh av alla blended Whisky. F-n det börjar bli mycket nu, har just varit ute m. hundarna och magen står i fyra hörn efter all Jansson. Snart läggdags med andra ord. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Sofiero! Snyft fattig som man är eller Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Dagens första alkohol-haltiga och kl är 22 på kvällen Varit ute hos släktingar på landet hela dagen och käkat en massa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Dagens första alkohol-haltiga och kl är 22 på kvällen Varit ute hos släktingar på landet hela dagen och käkat en massa Har kattfan supit till God Jul på dig tallen.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Har kattfan supit till God Jul på dig tallen.Mvh Måne Det samma till dig Det var katten som var törstig. Jag bara höll honom sällskap ! Inte för inte som han heter Gustaf !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Norrlands guld. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 24, 2010 (ändrad) Bangkok vaknar å clirre också Flyg till Udon Thani med Fritzen väntar så en rejäl frukost får det bli NU E FRÅGAN HÖGER ELLER VÄNSTER Äch det får bli mitten Ändrades December 24, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Clire har du trynat eller blev det endast en lutare? PS:Börja från vänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu