Tallviking Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 En stor och kall Leo med torkat kött som tilltugg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 En stor Hof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Smakar på dagens presenter från min älskade fru. Håller nog BenRiach lite högre än Japanen som är lite "spritig" i mitt tycke. Men mina smaklökar är väl inte i bästa trim med tanke på förkylningen. Starka grejer ,46% o 43,5% kräver några droppar vatten enligt mig för o komma till sin rätt. Men gott skit är det återstår o se om det kan döda det mitt halsonda. . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Homemade smoothie by Lars Rune Banan,Blåbär,Jordgubbar,Lättfil.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Ett glas vitt på balkongen. Eller det blir väl några glas. Har sommaren äntligen behagat komma till svedala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Blir nog nyktert 8 veckor framöver. Återkommer när det är dags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Falcon Special brew och imorgon blir det Svarta Döden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Blir nog nyktert 8 veckor framöver. Återkommer när det är dags. Fotboja? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Fotboja? Oväntat mycket jobb. Ketchup effekt som heter duga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Vin från djävulens slott i Chile... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Oväntat mycket jobb. Ketchup effekt som heter duga. Mmm jag vet hur det känns, har varit lite kärvt under våren men nu jävlar... Jag kräks snart.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Mmm jag vet hur det känns, har varit lite kärvt under våren men nu jävlar... Jag kräks snart.. Har suttit och glott in i datorn i flera veckor utan något att göra. Men nu blir det hektiskt fram till vecka 38.. Sedan kan jag ta ledigt resten av året..om jag vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Chang "Blue Magic". . Sodavatten med en touch av Tonic .. Riktigt gott.. Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?hzu3wm "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 En kopp java! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Powerking Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Is-Kaffe från Jiffy-macken uppe vid stora vägen. Bästa iskaffet jag vet om Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Kaffe ska vara svart hett och starkt.... För att passa i min mun alltså.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 (ändrad) Zeunerts Original, just nu som kockpilsner, bilder på matlagningen kommer senare, nu jävlar är det bara 1 arbetsdag kvar sen ska jag leva på färdigköpta hamburgare, köttbyllar från mamma scan, och grillkörv från sibylla och tunnbrörullar från mc donuld De du 33:an fy fan va jag ska njuta av semestern Ändrades Juli 5, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Presenten från frun= BenRiach 12yo och ett glas ramlösa bredvid . På väg hem till syrran för lite grill och drick. Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Inget just nu för GT:n tog just slut Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Inget just nu för GT:n tog just slut Taskig planering ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Beer Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Beer Leo Mystiskt artistnamn du har, har du någon historia om det? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 (ändrad) Mystiskt artistnamn du har, har du någon historia om det? På Soi Skaw Beach i Pattaya (nära golfhotellet Scandalic) så har AA ett kontor, det är min gissning att det är historien bakom nicket. Ändrades Juli 5, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Cola zero. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu