Kjell Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Bus grogg i väntan på bastu ölen..tjoflöjt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Carlsberg skål. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Danmarks bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 En iskall DAB... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Lite vittjut till läsandet Mvh Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Danmarks bästa. Där ser man sort Guld på riktig burk, det är skillnad mot dom små knattarna som går att handla här som fulöl eller på ålandsbåtarna. Jo den är fullt drickbar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 En "norsk" tuborg green. 4,5% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Så här ser det ut efter jobbet idag. Snart till team building Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LelleGotland Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 rötjut.. Smaken är som baken....en del har ingen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Norrlands guld --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?ougcff Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Har varit ut i båt och fiskat med polarna, tre fiskare men ingen fisk. Herregud! Men någon enstaka krusovice öl slank ner. Nu hemma och det enda som fanns i kylen var en iskall Kopparbergs äppelcider 4,5 - faktum är att det var läskande efter en lång sval dusch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 En iskall Kopparbergscider här också fast Päron 7,0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2012 (ändrad) Negertjutet 12.5 procent för 3 liter a 139kr per dunk mvh snålisen Ändrades Juli 1, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Negertjutet 12.5 procent för 3 liter a 139kr per dunk mvh snålisen Wow, det var billigt. Dricker "starköl" nu, funkar det också Också snålöl. Skål för oss snålisar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 här är det mumelman... har inte råd med jägermaister "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2012 Wow, det var billigt. Dricker "starköl" nu, funkar det också Också snålöl. Skål för oss snålisar Ja det är ju procenten man är ute efter -------------------------- Denna tråd låses pga att prestandan/hastigheten på tråden blir outhärdligt långsam när en tråd når hundratals sidor. Fortsättning på denna tråd hittas här http://www.maipenrai.se/forum/t/20199-vad-dricker-ni-just-nu/ När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2012 här är det mumelman... har inte råd med jägermaister mummelman va e det för nåt Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 En Stella i väntan på käk Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Guavajuice.. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?efr4d4 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Beer Singha, nu i 500 ml!! Ny standard?? --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?isvruu "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Faktiskt en Chang Med ny burk. Men lika god Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 i värmenGott --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?2nf3mt Sent from my iPhone using Tapatalk wapi pathum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Ice-cappuccino --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zab2xt "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Vad dricker ni just nu, fortsätter här... Gamla tråden hittas på: http://www.maipenrai.se/forum/t/11312-vad-dricker-ni-just-nu/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Beer leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu