husse Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv däri... Inte nog med det, jag har matat en humleplanta med roundup, så den ska bli riktigt svart å ful, men säg inget åt Lynn Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 sen klev vi på en rioja..också jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 En kall GT Och just som den var på väg att ta slut kom tjejens syrra från Bangkok och gav mig denna !! Gillar den tjejen !! Var rädd om såna bekanta,de är guld värda.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 En Clirr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 (ändrad) Rom och cola. Ändrades Juni 25, 2012 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Cappuccino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Kaffe på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 SWEDISH ELK BREW 7,5 och god natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Pissdricka Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Falcon export Men måste ta de lugnt för de är jobba hela helgen. Men på onsdag till veckan tar man en mini semester och kör en 4dagars eftersom de är gatufesten i Sundsvall Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Ett stort glas kallt....Vatten Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 En bag i box rött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2012 Norlands guld 3.5 man tager vad man haver När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Påverkad som man är av sin omgivning, såå blev det en Falcon men ingen jävla Export som sjörbjuggarn från Sundsvall tragglar med utan en Bayersk... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Innis & Gun Rum Finish Oak Aged Beer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 En Burköl Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Påverkad som man är av sin omgivning, såå blev det en Falcon men ingen jävla Export som sjörbjuggarn från Sundsvall tragglar med utan en Bayersk... Nu blev jag sugen på en till Falcon export så de blir en till Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 mummelman "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hejsan Har ätit en god middag bestående av ett par köttstycken entrecote. Jag dricker just nu upp slatten av Pripps Blå folköl och tar en och annan 3:a Absolut till...ser att det är en liten slatt kvar i flaskan och det är ju inget att spara på.. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Ente e det Grön Tuborg i.af. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hejsan Har ätit en god middag bestående av ett par köttstycken entrecote. Jag dricker just nu upp slatten av Pripps Blå folköl och tar en och annan 3:a Absolut till...ser att det är en liten slatt kvar i flaskan och det är ju inget att spara på.. MVH Nonki Egentligen är det Sam sip sam,s fel att jag sitter här och kämpar med Absolut-slatten. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Satt här och hjälpte dotter rita då denna dök upp från nån vänlig själ. OK då .. En Chang sitter aldrig fel.. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?m1ry1w "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Kaffe Sent from my LG-P990 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Öl Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu