Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Är inne på första utav dom här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Hej Sitter och dricker en kopp Zoegas Skånerost!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Är inne på första utav dom här Fick inte du nog förra helgen?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Fick inte du nog förra helgen?? Haha nej nej Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Mjölk U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Första för dagen Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 En kall GT Och just som den var på väg att ta slut kom tjejens syrra från Bangkok och gav mig denna !! Gillar den tjejen !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 Isssskall skåne o en öl Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 En ny öl jag köpte igår och aldrig sett förut. Från Estland eller åt sånt... God, väl kyld i alla fall. Försöker tydligen komma in i Systembolagets sortiment. 9 kronor plus pant enligt uppgift. Bra pris isf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 22, 2012 Dela Inlagd Juni 22, 2012 En screwdriver satt fint. Bild får ni inte då jag kör via mobilen. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 JACK gött eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Michelob Ultra Ultra äcklig så den dricker jag inte ur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 (ändrad) Det är fan fördjävligt, känner mej som som en jävla smygbög... Rose'vin med Jordgubbar??? Fan nästan lika lågt som min kompis från framsidan... Ändrades Juni 23, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Va fan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 23, 2012 Dela Inlagd Juni 23, 2012 Spendrups 5.9. Om jag lyckas få liiv i frun ska jag också visa en bild, annars så SKÅL. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 En Tiger beer och en club sandwich på Suvvan på väg till KL Sent from my Lumia 800 using Board Express Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 mmm morgon kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 mmm morgon kaffe. Är perioden slut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Är perioden slut hehe jepp, bolaget behagade inte ha öppet igår så jag gick torr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 hehe jepp, bolaget behagade inte ha öppet igår så jag gick torr Varför ringer du inte vid nödsituationer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 illern göran kom på besök med en kasse rödvin, så just nu dricker vi detta... jättegott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Nu har jag grävt en grop så nu blir det en öl i solen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 HC:Andersen och en liter Tuborg fotbolls öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 24, 2012 Dela Inlagd Juni 24, 2012 Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv däri... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu