tobias Vara Inlagd Juni 9, 2012 Dela Inlagd Juni 9, 2012 ett par spendrups, men nu övergår det till HB +kola "för den fina formens skull" ynf ynf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 9, 2012 Dela Inlagd Juni 9, 2012 Rekorderlig skogsbärscider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 9, 2012 Dela Inlagd Juni 9, 2012 Ett glas rosé, eller blir det ett par? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Fernet Branca för magen, men idag får den fungera som återställare också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Fernet Branca för magen, men idag får den fungera som återställare också Magen ska man vara rädd om! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Magen ska man vara rädd om! Mvh Amja Japp, därför tar jag mig en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Skål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Highland Park, krävs något till sömnpillret på 1:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Wtf, det funkade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Sömnpiller, det krävs sprit att klara det nervösa svenska spelet. Tyvärr har jag bara rödvin. Ökar dosen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 G:N longdrink, cranberrytaste. Väldigt fruntimmersaktig i smaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2012 Fasiken att en inte har nåt starkt hemma secken jävla besvikelse i fotbollen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 gravöl och en skaplig lina för att glömma skiten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 Gevalia Indonesian Lava, inte så illa faktiskt! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Som vanligt vid denna tis The 03.30 efter utdelning av Tidningar Dagsrekord 51 min Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Väntar på bussen.. Aj fan, där gick den... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Aj fan där gick nästa också... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Får väl bli en till i väntan på bussen.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Får väl bli en till i väntan på bussen.. Har också suttit där..kan bli en lååååång väntan Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Öl i väntan på MATCHEN, säger inte vilken sort för att undvika att Odin kräks. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Vodka Redbull Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Falcon Export.Inne på fjärde av ????? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Det går alltid en buss till. Även nattbussar ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Hehe tack för visad hänsyn Flor... Weettu when? ig ar drajd iett par Leo ig. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Hehe tack för visad hänsyn Flor... Weettu when? ig ar drajd iett par Leo ig. Smakö ä gött än e sammu gammöl rävpiss söm vanlä? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu