biker Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Beställde 2 lådor LEO på bolaget. Finns nog inget som slår detta öl. Och då har jag provat en hel del. Skål /biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Leo, Leo...daylight come and me wan´t go home Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Se upp där nere nu kommer den första, men det blev en lugn start denna helg. Men starten är lång och kom ihåg att inte bryta för tidigt(budgeten du vet)Mvh Måne som är nybastad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Vatten.systemet han stänga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
natchawadee Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 lyssna på musik och ta en kopp te ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Vatten.systemet han stänga Jamenvafan.. Du bor ju i Dalarna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Jamenvafan.. Du bor ju i Dalarna... Har slutat med sånt...svårt när man har poliskompisar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Min farsa va kriminalkomissarie i Mora... I dont think that would be a ropplem Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Min farsa va kriminalkomissarie i Mora... I dont think that would be a ropplem Haha...inte för dig men min vän skulle sätta dig mig utan att tveka Nä skojar bara utan jag har slutat för det är helt enkelt för söligt. Nu dricker jag hellre Aivy Black Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Vatten.systemet han stänga Den som spar han har, behöver aldrig vänta på systemet öppentider.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 Har sånt där skåp också men det är snustorrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2010 Dela Inlagd December 17, 2010 (ändrad) Har slutat med sånt...svårt när man har poliskompisar Min farsa va kriminalkomissarie i Mora... I dont think that would be a ropplem Där jag växte upp stod den gemensamma by-siburatorn i IOGT-NTO lokalen Ändrades December 17, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Litta paus..men sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 FF ska du dricka daj full på bilar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Nu dricker vi ur glasen stolta stad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Idag har det inforskaffats en lada Chang! Det ska firas thailandsk julafton i morgon minsann och jag tankte fira in kvallen innan lite, som hemma, med skinkkok, janssonslaga och kottbulletrilla och lite ol minus skinkkok janssonslaga och kottbulletrilla!!! Ska sitta still i min vilstol och se livet utanfor var veranda passera! Sa CHANG pa er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Idag har det inforskaffats en lada Chang! Det ska firas thailandsk julafton i morgon minsann och jag tankte fira in kvallen innan lite, som hemma, med skinkkok, janssonslaga och kottbulletrilla och lite ol minus skinkkok janssonslaga och kottbulletrilla!!! Ska sitta still i min vilstol och se livet utanfor var veranda passera! Sa CHANG pa er! CHANG! Själv funderar man på om man är bakis, full, kåt eller bara lite trött. (eller alla ovanstående) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 jag dricker bara öl jag memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Det va väl ett jäkla drickande på er.. Själv sitter jag på hotellrummet och dricker Singhavatten, det enda som det står Singha på som rinner genom min strupe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 FF ska du dricka daj full på bilar?? Fanns lusten eller törsten, så kunde man bli full på innhållet i dessa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Öl! U-C http://www.youtube.com/watch?v=y-W5TYKzb80 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 Hong Tong med Fanta Citron "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pedertla Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 beer chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 (ändrad) Enrico:s specialkaffe och hemmagjord glögg med conjac i !! Ändrades December 19, 2010 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Imorse kom man tillbaka till Udon efter 4 dagars festande i Pattis, så idag har det inte blivit något starkare än kaffe, dock med mjölk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu