Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En skål sparrissoppa !! Men det går alltid lika bra med "en storé en" istället. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En GT före maten, Rödtjut till maten och nu till fotbollen får det bli öl "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nu har Pojkarna fåt sitt Och jag mitt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 UnA vercwvas MaSS ... Öh .. Vorfapår.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 UnA vercwvas MaSS ... Öh .. Vorfapår.. Starköl? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Albani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Charles Mountain..c "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Carlos Sierra... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Melleruds vårpilsner avklarad nu provar jag KIZZ Destroyer "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nu är man med i matchen igen Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Kris: GT:n börjar ta slut i glaset Ändrades Juni 5, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kris: GT:n börjar ta slut i glaset Kanske inte helt omöjligt att hälla upp en ny.. Osäker? Gör som när du blandade denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Har just köpt en box Rosé och det är ju bra, men hur får man den kall på snabbast sätt, jag vill ju dricka NU!! Enklast hade väl varit att ställa den utomhus, är det verkligen sommar nu?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kanske inte helt omöjligt att hälla upp en ny.. Osäker? Gör som när du blandade denna Blandar du dina groggar själv ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Melleruds vårpilsner avklarad nu provar jag KIZZ Destroyer Jo, jo inget jobb i morgon...själv dricker jag vatten, och går plikttroget till jobbet. Den Svenska Nationaldagen har man enligt nya direktiv naturligtvis bojkottat... ( Man vill ju inte stöta sig med någon. ) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blandar du dina groggar själv ? Det händer men sällan. Dricker nästan bara drinkar på krogen. Hemma blir det vin. Som nu. Några glas rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nej... Inga mer berg.. Nu kör vi lite öl.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2012 Negertjut A 149 kr kilot för en dunk på 3 liter och 12.5 plosent sen är man i form När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Polsk öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Una MaSS .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Una MaSS .. Foto´na har inte samma skärpa längre ... kletig lins ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nytta med nöje... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Tillfälligt avbrott... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Vatten, den som säger att det är gott ,lurar sig själv, men tyvärr är det vad jag får dricka... Så skål på er som får dricka något annat.. FF Ändrades Juni 5, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nu kör vi igen... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu