Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Är du i Australien? Australien läser man på flaskan så tyder allt på att han befinner sig i Finland, ser det alla fall ut som.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Jag är snart i knas-land tror jag. Allt är redan upp-och-ner. Upp och ned..aha ni har tagit med er flaskan från suomi land eller läste jag fel ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 VODKA & REDBULL Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Har just köpt en box Rosé och det är ju bra, men hur får man den kall på snabbast sätt, jag vill ju dricka NU!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 VODKA & REDBULL Huvaligen ..så tidigt..hur skall detta sluta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Har just köpt en box Rosé och det är ju bra, men hur får man den kall på snabbast sätt, jag vill ju dricka NU!! Ibland prövas tålamodet och det är bara att gilla läget..SKÅL Ändrades Juni 5, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Huvaligen ..så tidigt..hur skall detta sluta.. Det är fest i lila stan idag ÖL tält. och cruising. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Ibland prövas tålamodet och det är bara att gilla läget..SKÅL Borde haft bättre planering kanske? Fast nu var det ju ett spontanköp. Efter att ha sett de glada studenterna så blev jag sugen på Tila Tequila men insåg att det lär nog aldrig hända så mer än tequila får jag nog aldrig smaka på, men vis av tidigare erfarenheter så väljer jag bort tequilan och då föll valet på en box rosévin efter konsultation från en connoisseur och livsnjutare. Nja, får tålmodigt vänta med att skåla tyvärr. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Har just köpt en box Rosé och det är ju bra, men hur får man den kall på snabbast sätt, jag vill ju dricka NU!! Kolsyreis! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kolsyreis! Tack! Fast var får man tag på det i brådrasket vi denna tidpunkt och utan att behöva färdas alltför långt? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Hm.det är aldrig för sent att ge upp men Tila lär nog bli svårt trots allt, Bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 I alla Triumfsglass butiker kan du köpa kolsyreis. Lycka till Mvh Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Part I alla Triumfsglass butiker kan du köpa kolsyreis. Lycka till Mvh Christer Partille känns långt bort men tack för tipset Nu är det nog kallt snart manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Fördrink F "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 More to come... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Pilsner. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En till... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En till... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Nu är det bara 2 flak kvar av fulölen sofiero import från tyskland, snart så blir det en riktig Zeunerts igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Pina colada och rödtjut. Föreslår en 12 timmars banning i förebyggande syfte redan nu. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Ibland prövas tålamodet och det är bara att gilla läget..SKÅL Så, nu kan jag skåla, håll i struthjälmarna för nu ska det köras SKÅL manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Va fan.. Bara 1 dag till 203 års jubileet av 1809 års regeringsform... Måste firas... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Va fan.. Bara 1 dag till 203 års jubileet av 1809 års regeringsform... Måste firas... Va fan.. Bara 1 dag till 203 års jubileet av 1809 års regeringsform... Måste firas... Inget dåligt kalas för att fira det må jag säga. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Kebab å lite å skölja ner med Lelle Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En skål sparrissoppa !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu