Peolito Inlagd Fredag kl 10:43 Dela Inlagd Fredag kl 10:43 När det är kallt dricker man glögg. Det är sedan gammalt. 6 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 11:54 Dela Inlagd Fredag kl 11:54 1 timme sedan, skrev Peolito: När det är kallt dricker man glögg. Det är sedan gammalt. När det är varmt dricker man öl. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Fredag kl 12:02 Dela Inlagd Fredag kl 12:02 enis 3 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Fredag kl 14:24 Dela Inlagd Fredag kl 14:24 Tomtevärmare 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Fredag kl 14:41 Dela Inlagd Fredag kl 14:41 Riktigt god. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Fredag kl 15:58 Dela Inlagd Fredag kl 15:58 Smakar anis. Gott, men inte mer än en sexa. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Fredag kl 16:38 Dela Inlagd Fredag kl 16:38 En gammal favorit slank ner. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Fredag kl 16:46 Dela Inlagd Fredag kl 16:46 2 timmar sedan, skrev Peolito: Riktigt god. Har man avverkat ett par flaskor av 👍😍 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Fredag kl 16:54 Dela Inlagd Fredag kl 16:54 54 minuter sedan, skrev Nicholas: Smakar anis. Gott, men inte mer än en sexa. Prova en Hiroshima cocktail 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Fredag kl 17:21 Dela Inlagd Fredag kl 17:21 Känner mig klen så jag fyller på de röda blodkropparna. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Fredag kl 17:30 Dela Inlagd Fredag kl 17:30 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Fredag kl 17:57 Dela Inlagd Fredag kl 17:57 Fick vantarna på dessa sent ikväll. Imorgon ska dessa provas 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Lördag kl 01:46 Dela Inlagd Lördag kl 01:46 enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 05:51 Dela Inlagd Lördag kl 05:51 En gratis öl till gratismaten. 3 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Lördag kl 10:39 Dela Inlagd Lördag kl 10:39 en sommarlätt enis 5 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 11:52 Dela Inlagd Lördag kl 11:52 V75 bira 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Lördag kl 13:15 Dela Inlagd Lördag kl 13:15 Gårdagens vin går bra idag också. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 13:51 Dela Inlagd Lördag kl 13:51 Hockeybira. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Lördag kl 14:17 Dela Inlagd Lördag kl 14:17 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Lördag kl 14:41 Dela Inlagd Lördag kl 14:41 Kämpa. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 15:52 Dela Inlagd Lördag kl 15:52 Lite mer beska än förväntat. Mycket god 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Lördag kl 15:55 Dela Inlagd Lördag kl 15:55 Den här var inget vidare nästa så man ska hälla ut å ta en ny 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Lördag kl 16:26 Dela Inlagd Lördag kl 16:26 3 månader alkoholfritt, firar med en Pepsi. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 00:59 Dela Inlagd Igår kl. 00:59 morgonkoppen enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 09:06 Dela Inlagd Igår kl. 09:06 eftermiddagsölen enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu