Soengsang Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Dagens skörd, skarpare än så här blir det inte. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?a1zj3u Tapatalk Ändrades Juni 2, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Fortsätter och nöter på dom här. och gott är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Willys Premiär-cola =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 En kaffe och en dagens. Var dåligt med bira i kylen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Just nu Zeunerts Höga kusten... Inte så illa, frisk med en riktigt manlig efterbeska... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jag dricker en öl och bara njuter av familjen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Gott med lite REDBULL Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Ehhh jäkla Borgmästardricka... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Just nu Zeunerts Höga kusten... Inte så illa, frisk med en riktigt manlig efterbeska... Odin, är det denna öl som är en blandning av ale och lager? Iså fall tycker jag om den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Äntligen! Trodde i min enfald att du var en Chang-man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Odin, är det denna öl som är en blandning av ale och lager? Iså fall tycker jag om den Hmmm. Jag vet inte men god va den.. Lite vuxen typ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Miller Genuine Draft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 En goooo Peroni..den är ju krispy.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu ere Zeunerts original... Och gå ut med Terrierna...Suck regn och storm Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mange Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Vin som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 En Spendrups Premium Gold. Tiraken ett glas rött, Gato Negro, Cabernet Sauvignon, dock ingen ost. Ost, för helvete, jag köpte ju ost häromdan. Mmm... Nu blir det ost också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Vatten!! det tråkiga är att det kommer att vara månadens dryck.. FF .. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Trodde i min enfald att du var en Chang-man! Ibland om jag vill dricka jäst ris så tar jag mig en chang, vill jag dricka öl när jag är i Thailand så blir det Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Bla bla bla Knasf-n du stack härifrån du å lämnade oss kvar i fibravintern. Hoppas skägget växer inåt på dej din jäkel och att det bara finns Chang att dricka där du är.. Nääj jag är inte missunsam bara bitter och avundsjuk..-. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 bytte precis ut ett fantastiskt rödvin mot ett alldagligt rödtjut, nu är det nog dags att läggga sig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 En 5.3 Norrlands eller var det tvåan redan. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Latte o mums i finn-land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Latte o mums i finn-land. Sitter man möjligtvis på flygplatsen i Helsinki för vidare färd mot Knasen land? Om isf har så trevlig semester... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Latte o mums i finn-land. Är du i Australien? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Jag är snart i knas-land tror jag. Allt är redan upp-och-ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu