65Selander Inlagd Oktober 2 Dela Inlagd Oktober 2 svettig Presidente 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 2 Dela Inlagd Oktober 2 Sangría i Valencia. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 Fällde ut lillfingret å fick en Bellini. Prosecco/aprikos 6 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 Blev några rom innan 2300 4 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 Synd att LOS är så jävla dyrt. Drar rom i plastmugg nu 0056. 4 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 En 70 battare på Chicken Coop 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 En ny Rum måste säga att den föll mig på läppen riktigt god skål på er därute 🥃 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3 Dela Inlagd Oktober 3 Fegar med Bianco å sprite. klocka är ju bara 1840 å fått i mig för mycket öl å wirre. 4 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 Riktigt god Irländsk stut. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 23 minuter sedan, skrev Peolito: Riktigt god Irländsk stut. Ingen bild efter en massa rensning på tomten blev det en Sofiero 33 cl, skit gott 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 4 minuter sedan, skrev Boa52: Ingen bild efter en massa rensning på tomten blev det en Sofiero 33 cl, skit gott En liter Norrlands mäsk efter det? Att du skulle få för dig att försöka ta en bild av något är ju en Utopi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 1 timme sedan, skrev Peolito: Riktigt god Irländsk stut. Sorry, hade inget roligare för mig. 😎 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 2 timmar sedan, skrev kolla min fot: En liter Norrlands mäsk efter det? Att du skulle få för dig att försöka ta en bild av något är ju en Utopi... Är du samma gubbe som K några siffror tror du har 2 nick,same same jag har visat på många foton och film snuttar vad har du visat 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Är du samma gubbe som K några siffror tror du har 2 nick,same same jag har visat på många foton och film snuttar vad har du visat Varför anklagar du så många för att ha flera användarnamn både här och på TS? Har läkare konstaterat din sjukdom schizofreni så är du förlåten? Eller är det dunken som ställer till det som vanligt? Ändrades Oktober 4 av uptoyou 2 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 1 timme sedan, skrev Boa52: Är du samma gubbe som K några siffror tror du har 2 nick,same same jag har visat på många foton och film snuttar vad har du visat Film snuttar, förväxlar du dig själv med Gretas risterapi på den Norrländska myllan? Vad du tror på har ingenting med VERKLIGHETEN Att göra. Förmodligen litar inte ens din fru på ditt evinnerliga svammel! 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4 Dela Inlagd Oktober 4 Melon Ball. Silver rum, melon liqueur, lemon juice and pineapple juice. 7 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 11 timmar sedan, skrev 65Selander: Melon Ball. Silver rum, melon liqueur, lemon juice and pineapple juice. Problemet med sådana drinkar i värmen är att man dricker de som läsk och tömmer dem på två-tre klunkar innan isen smälter och sen hittar man knappt hem efter åtta-tio st 4 1 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 En oktoberfest öl å en Jägermeister manifest 🍻på er därute 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 Gårdagens dryck till hockey Dif Tingsryd. Aldrig sett Dif så kassa? Matchen fullständigt usel. Precis nyss, skrev Peolito: Gårdagens dryck till hockey Dif Tingsryd. Aldrig sett Dif så kassa? Matchen fullständigt usel. Det är ju dagens dryck här kommer gårdagens. 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 15 timmar sedan, skrev Peolito: Aldrig sett Dif så kassa? Inte konstigt om de har grillorna på sig på fotbollsplan. Fast å andra sidan så är ju hemlösa grin-dif alltid kassa oavsett underlag och fotbeklädnad... 2 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 8 timmar sedan, skrev Benriach: Inte konstigt om de har grillorna på sig på fotbollsplan. Fast å andra sidan så är ju hemlösa grin-dif alltid kassa oavsett underlag och fotbeklädnad... Trodde du pensionerat dig 😂 din gamle gök. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Nu blev jag törstig så det går lefort 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 the magic glass of beer enis 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 Blodig Ceasar. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu