måne Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 On 2024-08-24 at 17:25, skrev Peolito: Fotbolls whisky Med det resultatet så klämde du väl hela röret?☺️ 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 Får bli en öl eller två idag. From i morgon ska jag börja sova med sömnapne masken, tänkt ge den en chans utan alkohol. 2 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 En liten GT 3 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 Snart slut tur att det är 3 nya på gång 😋🍻 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 En minttu shot hemma I soffan. 2 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 6 Dela Inlagd September 6 Tjo faderittan fem fingrar i Finlands djupa skogar där växer, gick över till Danmark. 2 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 7 Dela Inlagd September 7 V75 ölen på Parma 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 7 Dela Inlagd September 7 Farväl min vän. 2 1 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7 Dela Inlagd September 7 Dags för en Rum 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 Igår på Nana. 8 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 Och nu en sån här... 5 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 7 minuter sedan, skrev Surin P3: Och nu en sån här... Den gillar jag bättre än Guinness. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Igår på Nana. Najs! Vilket ställe hänger du på som har dessa ölalternativ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 30 minuter sedan, skrev frogfish: Najs! Vilket ställe hänger du på som har dessa ölalternativ? Många ställen på Nana har Guinness. Jag vet faktiskt inte vad stället hette... Ett helt vanligt hak längs gatan. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Och nu en sån här... 2 timmar sedan, skrev rolba: Den gillar jag bättre än Guinness. å nu blev jag avundsjuk frågar men efter en sådan på Gävles krogar så står de som ett fån enis 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8 lite öl GT å bubbel enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Många ställen på Nana har Guinness. Jag vet faktiskt inte vad stället hette... Ett helt vanligt hak längs gatan. Fitzgeralds kanske. Påminner om det. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 Söndagens GT 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 4 timmar sedan, skrev Enis: å nu blev jag avundsjuk frågar men efter en sådan på Gävles krogar så står de som ett fån enis Tror de har den på Trivs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 8 Dela Inlagd September 8 Får bli en Söndags Rum oxå 😋🍻 5 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 9 Dela Inlagd September 9 12 timmar sedan, skrev M33: Fitzgeralds kanske. Påminner om det. Precis så hette det. Gick förbi där igår för att kolla, Fitzgeralds... Bra musik från baren mittemot. Och iom avståndet, bra volym. 😆 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9 Dela Inlagd September 9 Är det måndag så är det. Måste göra slut på isen. Löses upp i lite hembrygd cider. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 10 Dela Inlagd September 10 On 2024-09-09 at 03:55, skrev Surin P3: Precis så hette det. Gick förbi där igår för att kolla, Fitzgeralds... Bra musik från baren mittemot. Och iom avståndet, bra volym. 😆 Det avgjorde saken bra volym och Guinnes. Det stället ska jag försöka komma ihåg till nästa gång man är i trakterna. Förra gången jag drack en Guinnes i Bangkok betalade jag 400 Baht för en half pint. Det var på soi 11. Nu är inte priset allt men det är trevligt med vettiga priser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu