Khemmarat Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Alltid kul att kolla på Elitloppet men tyvärr blev plånboken märkbart mindre Om Lilljeppe vinner sista om 15 sek så är jag i hamn Jag var inne på Yarra i första forsöket med en 5hundring o fick 21 gånger så är redan hemma Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Den som spår han har ,ja skål då härligt med annandag pingst i morgon röd dag=ledigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) Den som spår han har ,ja skål då härligt med annandag pingst i morgon röd dag=ledigt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skål,drick inte för mycket 33:an,ingen röd dag imorgon.Kanske i Norge. Ändrades Maj 27, 2012 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Skål,drick inte för mycket 33:an,ingen röd dag imorgon.Kanske i Norge. Jo röd dag i norge i morgon skååååål Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 En GT.. måste ju göra slut på läskeblasket så det inte blir avslaget och måste slängas "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 fått i sig en liter HB idag livet leker ills kl 03.30 i morgon då är det allvar igen sicket liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 ynf ynt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Du blygsam? Jo kyss mig nån stans kan jag väl, säg bara till var du vill bli kysst Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 kan jag väl, säg bara till var du vill bli kysst ok, det tar vi vid <vinterviken då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Lite Helsinge rököl igår.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Garant drickyoughurt skogsbär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Första semesterölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Varm chokladmjölk Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 kaffe Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 @ arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Vatten! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 V75 på TV och Öl i glaset Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu dricker jag kaffe efter att min kaffekopp har återlämnats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Ett glas rött med väntan på fotbollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu