Peolito Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 En kvällsstänkarre 4 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 11 timmar sedan, skrev 65Selander: Gränges på Retro innan fotbollen, dock ingen Rolba på plats 😉 Dyker nog upp till veckan igen. Blev några kalla på stadsfesten i Gävle ikväll. 6 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 21 minuter sedan, skrev rolba: Dyker nog upp till veckan igen. Blev några kalla på stadsfesten i Gävle ikväll. jaha det var där du var tillsammans med slaskmaffian .... ( ett massagegäng var där med) Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 7 timmar sedan, skrev Enis: jaha det var där du var tillsammans med slaskmaffian .... ( ett massagegäng var där med) Enis Pitchers. Såg inga massöser. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 En belgare. Måste göra slut på dem innan sommaren är slut. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 En Dalmore till kaffet. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 Balkongväder 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 Efter en hård start på veckan är man värd en maltläsk. 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 En Portvin på det Är ju skoj att uppleva nya smaker. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 Afterwork på Hirschenkeller. Det var fullt på Retro, @65Selander 6 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 19 minuter sedan, skrev apknug: Kul att ni åkt in till stan och lämnat Kungsholmen ! S:t eriksgatan, Kungsholmen. Omgrupperat nu till Dovas, fortfarande Kungsholmen. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 15 Dela Inlagd Augusti 15 En kaffe och en Lampert Rum från Panama skål på er därute 🥃 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Tanqueray 10 på Tribe 8 1 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Andelshästen blev trea idag, firar med en Paulaner på Laughing Duck. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 En pina and power på Akkurat. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Bytte till Bishops och Erdinger. Bra span här på uteserveringen, lite avgaser gör bara gott. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Nu en Wisby stout i hemmets lugna vrå. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Tänkte prova någon eller några av dessa. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Frugans mirakelmedicin mot det mesta. Ett te på färsk ingefära. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 26 minuter sedan, skrev gorjos: Frugans mirakelmedicin mot det mesta. Ett te på färsk ingefära. Se bara till att brygden Inte kokar utan enbart sjuder. Tillsats av citron juice och honung sägs förbättra resultatet av att mota fan i grind. Ca 250 gram ingefära eller galangal 2,5 liter vatten som sjuds upp 5-6 minuter I med i brygden en kannmixer och sila upp igenom finmaskig sil, in i kylen så har jag så jag klarar mig i två månader. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 14 minuter sedan, skrev kolla min fot: Se bara till att brygden Inte kokar utan enbart sjuder. Tillsats av citron juice och honung sägs förbättra resultatet av att mota fan i grind. Ca 250 gram ingefära eller galangal 2,5 liter vatten som sjuds upp 5-6 minuter I med i brygden en kannmixer och sila upp igenom finmaskig sil, in i kylen så har jag så jag klarar mig i två månader. Tar med mig detta. Men att få frugan att ändra sitt recept kräver nog mycket mer, frågan är om jag vill offra det. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Som av en händelse fanns det lite färsk is som kunde späs på med lite finnläsk. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17 Dela Inlagd Augusti 17 V75 öl på parma 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17 Dela Inlagd Augusti 17 Dagens belgare till fotbollen. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu