Benriach Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Vitt vin, men inge neger. Blatte, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Kallt torrt vitt vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Vitt vin, men inge neger. Blatte, typ... Sorry, trodde det var en Chilenare, men det var värre, en fransos. Jaja, säkert sydsluttning iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 På väg till JR: s fru för en irish Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Vitt vin, men inge neger. Blatte, typ... CA 1987 borde duga åt en suput som mig....... Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 CA 1987 borde duga åt en suput som mig....... Ja, förmodlign. Skål! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Ja, förmodlign. Skål! Skål broder! Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Vitt vin, men inge neger. Blatte, typ... hAR ALLTID FUNDERAT NEGERBOLL ELLER BLATTEBOLL ?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Irish igen på lokal sedan kanske det bli tigern en sväng Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Irish igen på lokal sedan kanske det bli tigern en sväng Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 tHE MED NÅN JÄVLVLA STRÅ I TYP 80??????PUSS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Fan nu hinner man knappt med bara att öka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 A fan nu köra vi en bira Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 26, 2012 Dela Inlagd Maj 26, 2012 Å en bira till Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) 13.06 och i väntan att dels husse och första försöket i elitloppet skall börja så tager man sig en pilsner.. Ändrades Maj 27, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 13.06 och i väntan att dels husse och första försöket i elitloppet skall börja så tager man sig en pilsner.. eller två ... Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 eller två ... Man är ju lite blygsam av sig men skulle bli förvånad om man inte kom upp i +3..Inget arbete imorgon så för den skull så kan man inmundiga lite livshöjande goda drycker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Man är ju lite blygsam av sig men skulle bli förvånad om man inte kom upp i +3..Inget arbete imorgon så för den skull så kan man inmundiga lite livshöjande goda drycker Du blygsam? Jo kyss mig nån stans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) Lagt in en Harry Boy på Elitloppet, så nu ska man ta en kall öl till det och kolla på loppen i goda vänners sällskap. Kanonväder och man är som solen, på ett strålande humör. Glöm inte mors dag idag, det är tur att man har en snäll mamma som påminner en om sin egen bemärkelsedag. Grattis även till Lillkrabban som har en son på åtta år och en odåga till karl på snart närmare fyrtio barnår. Edit, har just fått en lyckoamulett av Lillkrabban, den skulle snabbt tas på när jag sa att vi spelat på hästarna. Sorry för off topic men en kall öl var det. Ändrades Maj 27, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Ramlösa för jag är så otroligt bakis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Kände mig lite tung i huvudet efter 2 öl så vad att göra? Jo,snabbt ordnade man till sig en dagens vitt.Vitt vin + sprite...smakar bra i det grandiosa vädret.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Pepsi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Kände mig lite tung i huvudet efter 2 öl så vad att göra? Jo,snabbt ordnade man till sig en dagens vitt.Vitt vin + sprite...smakar bra i det grandiosa vädret.. Ser att du kollar på travet Vilka j¨¨la lopp riktigt roligt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 En kvalitetsprodukt från Stockholm Vatten, till det facila priset av 0,1144 öre per glas Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 En kvalitetsprodukt från Stockholm Vatten, till det facila priset av 0,1144 öre per glas Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 (ändrad) Ser att du kollar på travet Vilka j¨¨la lopp riktigt roligt Alltid kul att kolla på Elitloppet men tyvärr blev plånboken märkbart mindre Om Lilljeppe vinner sista om 15 sek så är jag i hamn Ändrades Maj 27, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu