rolba Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Alkoholfri öl med is och sugrör. De två sistnämnda gör jag inte om... 1 5 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Nån timmen sen. 6 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Bantar idag. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 AW i soffan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 På Sushin Katarinavägen. Frugan hungrig så hon beställer 10 bitar, Jag e bara lite sugen o beställer lite tempura räkor, ( råka bli deras special Tempura rullar, mitt fel ) ägaren kommer ut med ytterligare tempuraräkor som han bjuder på. C;D 5 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 Laddar inför skansen-Brynäs 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 Skål. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Laddar inför skansen-Brynäs Gick inte bra för Brynäs. Dif vann 👌 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Min Lunch idag! 5 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Dagens belgare. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 En grek, ny för mig! 7 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 On 2024-01-26 at 20:34, skrev Peolito: Gick inte bra för Brynäs. Dif vann 👌 Bedrövlig insats inför fullsatt arena 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) En söndags utflykt Ardbeg inn först å sedan Zumen. Jädrans god Pale ale från Åre Bryggeri. "Fjällen" Ändrades Januari 28 av 65Selander 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 29 Dela Inlagd Januari 29 17 timmar sedan, skrev 65Selander: En söndags utflykt Ardbeg inn först å sedan Zumen. Jädrans god Pale ale från Åre Bryggeri. "Fjällen" Zumen är ju guld. Dom har fastevecka i februari med en massa godsaker från Franken. Blir en tung vecka :-). Ardbeg är ett trevligt ställe med fin inredning. Finns vissa pärlor bland ölen och bra whiskyutbud. Förr om åren var servicen kass men kan ha blivit bättre. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Januari 29 Dela Inlagd Januari 29 Hmm... Är det bara i Thailand dom är 4,8%? Här i Kambodja är det tydligen 5,0 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 17 timmar sedan, skrev Mickey1969: Hmm... Är det bara i Thailand dom är 4,8%? Här i Kambodja är det tydligen 5,0 Det du har där är volym-procent. Ska se om jag hittar en Chang här i Thailand och kolla vad som står där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 15 minuter sedan, skrev Nicholas: Det du har där är volym-procent. Ska se om jag hittar en Chang här i Thailand och kolla vad som står där. Burk i Thailand 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 14 minuter sedan, skrev apknug: Vikt % har väl hela världen övergivet, försvann nästan med mellanölet i Sverige. Chang i Sverige är också 5%, om man inte köper den på Ica då är den 3.5%. Mina kunskaper om öl är inte så djupgående. Kollade en Leo, den var 5% Vol (i det riktiga Thailand) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Burk i Thailand Inte nog med att det är lägre procent, det är ju mindre innehåll också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 5 minuter sedan, skrev Mickey1969: Inte nog med att det är lägre procent, det är ju mindre innehåll också... Jag vet ,man får bara köpa fler. 😉 Ungefär som folk klaga på att barer var tvungna stänga tidigt på natten, det varr ju bara att börja dricka tidigare så man parera hemgången efter det 😉 4 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu