rolba Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Den sista i Hongkong, eller åtminstone en av de sista.Denna gång på Joe Bananas. Imorgon avfärd mot 🇹🇭. Som jag längtar! 8 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Lucky Inlagd Januari 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 19 Jag älskar verkligen Irish Coffee, men eftersom jag är väl medveten om vilken sockerbomb det är så har jag gjort en personlig grej av att bara ta en Irish på varje ort . Så här var det ikväll Hongkong. 12 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 En dark mild. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Medicinare. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 On 2024-01-17 at 11:12, skrev Lucky: Mahou IPA på Happy Valley Racecourse i Hongkong! Världens största bana, sett till omsättning ? Som jag kanske nämnt tidigare, när jag jobba på valla så sades det att HV omsatte mer på ett lopp än ATG på ett år. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Var ju gratis öl på Checkpoint igår så det måste man återgälda idag. Jag är ju egentligen inte så mycket för öl men... 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 En tjeck på Ica i Liljeholmen som följdes upp med en tjeck på Parma i Fruängen. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 En Riggwelter till fotbollen. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 20 Väl incheckade bjöds det på en kolsyrad tysk.. Sen var det dags för Cava.. tillbaka på rummet,en alkoholiserad limejuice och nu sitter jag här med en öl medans frugan tar en powernap.. underbart! 💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Nu blir det rock @ roll. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 (ändrad) 53 minuter sedan, skrev Peolito: Nu blir det rock @ roll. Finns det verkligen någon nu levande människa som gillar JD...? 🤔😆😉 Ändrades Januari 20 av ellim63 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Beer Chang... 6 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 1 timme sedan, skrev Peolito: Nu blir det rock @ roll. Håller med dig om det gäller den vanliga JD denna pava som jag avslutade är lagrad längre och riktigt god. En grisöl. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Nu tax free..😊 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 3 timmar sedan, skrev Peolito: Nu blir det rock @ roll. Jävligt god Burbon👍 1 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Precis nyss, skrev BOM: Jävligt god Burbon👍 Har du provat Jentlemen Jack?? MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 10 timmar sedan, skrev Peolito: En tjeck på Ica i Liljeholmen som följdes upp med en tjeck på Parma i Fruängen. Huvva.. Liljeholmens ICA nog bland det sista stället jag skulle kunna avnjuta en öl på. Skulle lätt känna stressen bland 30+ personer som jagar den rätta skinkbiten eller svåra osten. 😮💨 Med en världsvan attityd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev ellim63: Finns det verkligen någon nu levande människa som gillar JD...? 🤔😆😉 ja, no 7 för att grogga med cola. Ändrades Januari 21 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 48 minuter sedan, skrev Rillex: Huvva.. Liljeholmens ICA nog bland det sista stället jag skulle kunna avnjuta en öl på. Skulle lätt känna stressen bland 30+ personer som jagar den rätta skinkbiten eller svåra osten. 😮💨 Med en världsvan attityd. Jag har inte varit i Liljeholmen på 2år, och förmodligen aldrig på ica där, men dom har en bar bredvid charken? Ovanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 4 timmar sedan, skrev Rillex: Huvva.. Liljeholmens ICA nog bland det sista stället jag skulle kunna avnjuta en öl på. Skulle lätt känna stressen bland 30+ personer som jagar den rätta skinkbiten eller svåra osten. 😮💨 Med en världsvan attityd. Kl 11 en lördag gick det bra. Man sitter lite för sig själv. Vad gäller ölsortimentet är det mest modern Ipa vilket går bort. Fanns en god tjeck och mycket vin. Hyggligt dyrt som det mesta på Ica Liljeholmen. Finns inga bra ställen i Liljeholmen möjligen thaien men ganska taskigt ölutbud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Jag har haft lite hälsoproblem så idag blir det lugnt och imorgon är tanken att det ska bli heltorrt. Men det har man ju sagt förut. Beställde Singha men fick en annan kattj*vel istället men det funkar det med. 7 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Gött med en Tiger i tanken. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 21 Dela Inlagd Januari 21 Provar nya området Myth Night efter att ha börjat kvällen på Beer Garden. 4 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Leo vad än det står på kondomen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu